Polo 6N med tryk,,,,,, næsten glad

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
pharphar

Polo 6N med tryk,,,,,, næsten glad

#1 Indlæg af pharphar »

Har monteret et komplet Rotrex kompressor kit på min 97´Polo 6N 1.6 8v. Bilen kører kanon ud af lige vej og under accelration, MEEN, når bilen så parkeres efter endt køretur og står i mere end ca 10 min kan jeg ikke starte den igen, kun hvis den står i mindst 30min eller mere. Der er monteret mf2 sprøjt med en 309ml dysse samt MAP sensor.
Èn gut fortalte mig det var MAP sensoren det var galt med, i form af forkert tryk område(-1 til 0bar). Har skiftet den ud med en anden (-1 til +2bar) men det hjalp lige lidt.
En VW tester melder om fejl i en tryk sensor i manifolden, men den er osse skiftet og stadig det samme problem. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Mads B (dk)
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#2 Indlæg af Mads B (dk) »

hjalp det kortvarig da du fik skifte den sensor som wv-testeren meldte fejl på ?
for så kunne man godt forstille sig at den sensor ikke kan tåle tryk og den bliver ødelagt på kort tid med tryk
Billede
Gæst

#3 Indlæg af Gæst »

Nej det gjorde det overhovedet ikk, måske den MAP sensor kan være tilsluttet forkert til MF2 anlæget, eller monteret forkert i det hele taget!! Men hele sættet er købt fra en skadet Polo af samme type, dvs alt var samlet og lige til at smide på.
lqs
Mester Medlem

#4 Indlæg af lqs »

damp lomme/prop i benzinslange/dysebro??? er tilbøjelig til at tro det måske har noget med varme at gøre!? MVH. søren
Besvar