Står og skal bruge sådan en, det er til en m20 motor og der skal passe en t3 på den..
Skriv hvad i ligger inde med..
K: Turbo manifold til bmw..
Redaktør: Moderatorer
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
-
bimmer
- Junior Medlem
Re: K: Turbo manifold til bmw..
har en i rustfri planslebet und alles har også div turboer samt oliekølere intercoolere kontakt mig på 60248394Martin! skrev:Står og skal bruge sådan en, det er til en m20 motor og der skal passe en t3 på den..
fik af vide af viborg auto teknik at de aldrig havde set en så god manifol, den er bygget af en i skive der bygger racerbiler samt tuner dem
bmw e30 320 i turbo 200hk
-
Martin!
- Mester Medlem
Ok hvor er du fra i landet..?bimmer skrev:har en i rustfri planslebet und alles har også div turboer samt oliekølere intercoolere kontakt mig på 60248394Martin! skrev:Står og skal bruge sådan en, det er til en m20 motor og der skal passe en t3 på den..
fik af vide af viborg auto teknik at de aldrig havde set en så god manifol, den er bygget af en i skive der bygger racerbiler samt tuner dem
-
bimmer
- Junior Medlem
farsø kan se du også er på e30.dk der er jeg også hedder bimmer derMartin! skrev:Ok hvor er du fra i landet..?bimmer skrev:har en i rustfri planslebet und alles har også div turboer samt oliekølere intercoolere kontakt mig på 60248394Martin! skrev:Står og skal bruge sådan en, det er til en m20 motor og der skal passe en t3 på den..
bmw e30 320 i turbo 200hk
-
Martin!
- Mester Medlem
Ja der er mange flinke folk inde på e30.. Er det sådan du vil sende et par billeder af den manifold..?
Kan sendes her til.. returflasken@yahoo.dk
Kan sendes her til.. returflasken@yahoo.dk