Lidt Koni hjælp

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
2fat2fly
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#11 Indlæg af 2fat2fly »

Var lige nede og prøve på nogle Koni har her til at ligge og på dem bliver de hårere når der jen drejes med uret og mod blødere set oppe fra.
jeg ville gøre det uden værktøj for ikke at ødelægge noget, du kan nemt mærke at når den er i bund og drejer lidt at den så falder i hak og så lige tælle hvor mange omd du kan dreje før den er skruet sammen(ingen vold) og så løsne de samme omd på dem begge som du vil have dem.
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#12 Indlæg af Dagooz »

Okay nu bliver jeg forvirret :? må nok bare hjem og afprøve med bagenden da det er suverænt den nemmeste at justere...
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#13 Indlæg af Dagooz »

Dagooz skrev:Okay nu bliver jeg forvirret :? må nok bare hjem og afprøve med bagenden da det er suverænt den nemmeste at justere...

Har nu justeret dæmperne i bag så de er drejet så lang med uret som muligt. Da jeg stod med dem i hånden virkede det som om de blev hårdere men jeg besluttede mig for at prøve alligevel. Ligeledes virkede de hårdere/mere faste de første par km men så er det som om det alligevel er blevet lidt mere komfortabelt. Nu prøver jeg at køre med det sådan et par dage og så må vi se om fordæmperne skal have samme tur.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Besvar