Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 08:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
HenrikGM skrev:
Pålidelige kilder min bare røv. Jo, jeg så smiley´en.

Jeg kan kun sige at den slags journalistik er så useriøs at man bør overveje om man kan få andet ud af nævnte "kilder" end ammestuesnak, og så lige en side9 pige i ny og næ. Er det for side9 pigens skyld, så findes der nok mere velegnede kilder der giver een lidt mere "bang-for-the-buck"

Man kan godt blive i tvivl om det er samme event(for medierne er det virkeligt en EVENT der sælger tonsvis af papir) der omtales.

Selvsamme medie kan skrive et den ene dag, og komme med en 180graders vending den næste.

Eet ord: useriøst

Dog labber en voldsom stor del af befolkningen ALT i sig, råt for usødet, bare det er saftigt nok, så fuck hvor rigtigt det så eventuelt er. Bare det er saftigt nok.

Det kunne være sjovt(måske nyttigt?) hvis man i DK fik et medie der fortalte historien som den rent faktisk var, istedet for at fokusere alene på hvor meget $ den potentielt kan generere hvis man "vælger sit ordvalg omhyggeligt".

Nå, nok sagt om det.

Pålidelig eller ej......................det kan dog stadigvæk ikke bortforklare at en 25 årig kvinde har mistet de to mest værdifulde ting i hendes liv, nemlig den mand hun havde et barn i vente med og ikke meindst det barn som hun sikkert som mange andre havde glædet sig til at se vokse op :evil: :evil: :evil:

Ang et medie der "kunne fortælle historien som den er" så ved du jo lige som mig at det er en drøm..........Alene det at vi mange gange opfatter den samme historie utroligt forskeligt gør det jo til en umulighed.

Kongen: Det havde jo nok alligevel ikke gjort en forskel uanset hvor meget du havde skældt ud eller havde ringet til politiet.

De lukkede baner har vi alle steder, de må bare ikke bruges............

SLOW EYES WILL KILL YOU

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Kongen skrev:
og lad os så få de lukkede områder hvor man kan køre hurtig lovligt

RIP............

Enig. Blot sker der altid det sørgelige at mange har utroligt store problemer med at skelne hvor banen går til rent geografiskt!

Så der hvor man opretter en bane vil altid være nogle kvajpander der IKKE kører på banen, men kommer som tilskuer, og når arrangementet er slut, ja så skal de kvajpander altid blære sig, og dermed totalt ødelægge arrangementet for dem der kan opføre sig fornuftigt.

tag bare streetracerne. Man kan absolut ikke finde ud af at holde det i et industrikvarter. Nænej, man skal absolut flytte rundt i byen hele natten, og allerhelst køre som var kæden sprunget af sæbekassebilen ned af kasselbakker :evil: imellem de forskellige steder der trækkes.
Eller klikke 5.gear ind på returvejen opimod publikum!

Publikum kan justere denne adfærd. Hvis et kvaj der ikke kan opføre sig ordentligt bliver buhet ud, og ingen stiller op imod ham, så løser problemerne sig. Men nix, det SKAL være pissefarligt, og ret beset er publikum så inderligt ligeglade og tankeløse at de bare synes det er fedt. Man begynder at få tanker i retning af hvor stort tab samfundet egentligt lider hvis nogen kommer galt afsted.

Det ville ikke gøre mig noget hvis man til et streetrace arrangement inviterede politiet til at hjælpe med lov og orden. Altså, vi afspærrer en vej ud og en vej retur. Politiet sørger for at reglerne holdes alle andre steder end på vejen ud. dvs feks klikker man ikke 5.gear ind op imod publikummer!
Men gør man det så begynder nogle torskpander at råbe efter panserne, diverse ukvemsord og ølflasker fyger gennem luften, og så er det samarbejde ødelagt. Af samme grund gider politiet ikke engang forsøge at samarbejde, for de ved af bitter erfaring at det vil gå galt i 95% af tilfældene. Så det er desværre meget meget nemmere blot at hegne området ind, og kalde hele banden til syn, eller placere en laser strategiskt korrekt, og indsamle kørekort istedet.

Som man råber i skoven får man svar. Desværre

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg sekv været kraftigt involveret i fødselen af BRÆNDERFORENIGEN og kender mange af de problemer du nævner Henrik.......de personer der skiller sig ud ved den slags arangementer vil lave problemer uanset hvor de er om det så er byfester, fredag aften i gaden eller til en privat fest.

De folk der absolut vil stå tæt på begivenhederne, det være sig streetrace eller sågar rally vil altid være der, men kan jo effektivt stoppes med hegn og det faktum at man ikke sender biler afsted så ænge folk står for tæt på.

Har været til streetrace i Esbjerg flere gange og syes faktisk at folk her var gode til at passe på og "starteren" sende ikke biler afsted så læge der var folk/biler på banen, selvfølgelig kunne der stadigvæk opstå situationer, men et hegh kunne løse mange af de problemer.

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Ang. pålideligheden af diverse medier så kunne de modstridende oplysninger jo skyldes at politi eller øjenvidner giver forskellige beretninger og at det først er når rapporten er lavet og frigivet at virkeligheden skinner igennem. Lidt ligesom WTC. Først var der 10000 døde, men reelt endte tallet på under det halve. Ikke at jeg vil forsvare BT eller EB etc men det er ikke altid deres skyld.

Titel:
Junior Medlem

Jeg så i øvrigt som fodgænger præcis den samme situation for et stykke tid siden. Det var i Randers by, hvor nogle unge kørte race og den ene lige skulle overhale venstre om en helle ved togstationen.
Der var der heldigvis ikke nogen som kom til skade, og jeg selv stod da heldigvis også på fortorvet.

Hvad der også undrer mig, er at der står der var 40-50 vidner til ulykken - så der har altså været mange mennesker på stedet, og føreren af bilen kunne da umuligt undgå at have set dem. Han har altså gjort det velvidene at der var masser af folk i området. Gør det bare endnu mere hjernedødt. Hvis der så bare i det mindste havde været mennesketomt så langt øjet rækker.

Tror desværre der er nogle som har set Getaway In Stockholm lidt for mange gange..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Mere update af den kedelige slags... :cry: :
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=268581

Samtidig er denne her blevet forbigået i næsten total tavshed:
http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg ... &keepcat=n

Og her er jo så en, som ikke endte ulykkeligt:
http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg ... &keepcat=n

Egentlig er verden såre simpel: Nogle ting kan sælge aviser, andre ting kan ikke.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Mere kedelig update.... :cry:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=268862

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ja så blir det næppe mere tragisk......... :cry: :cry:

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
s@g skrev:
Og så slipper den "hvalp" vel med en mild dom!! :evil:

Ja, tiltalen for DRAB er ændret til UAGTSOM MANDDRAB. Men var han uagtsom i sin handling. Og mormoren til det ufødte barn der blev dræbt, var det ikk hende der begik selvmord. Håber fanme han skammer sig resten af sine dage :evil:

Fri bane, fuld hane!!!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
han er sq da pisse ligeglad. hvis han bekymrede sig om den slags ting så havde han aldrig gjort det.nej han må hellere øve sig på at smile uden tænder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time