tobias skrev:
...hmm jeg har et problem med mit instrumentbord, deer er ingen lys i, har målt det efter, og kan konstatere at der ikke er noget i vejen med det. -ej heller er nogen pærer sprunget...lyset til forvarmer, langt lys, tågelygter (for +bag), batteri, olie, alle de små lamper i bunden virker...men ikke speedometer og omdrejningstæller....nogen forslag...?
2) når jeg forvarmer bilen, tager fanden ved min radio, den tænder og slukker og det bliver den ved med indtil bilen har kørt et par minutter....hvis jeg så skruer op, og det sker jo, slukker den, hvorefter den pænt tænder igen og fortsætter nummeret, nu er det bare sådan at nå den slukker kan jeg ikke skrue den ned og den spiller 2 sek og slukker igen dette scenarie gentager sig selv indtil jeg slukker bilen og tænder igen....nogen forslag( det er et JVC Chameleon anlæg...)
Det lyder som om det er en stel ledning der mangler og som så kan trække stel igennem din radio eller sådan noget. træk dog nye ledninger til din radio en kort stel og en plus fra batteriet det er nr 1, inden du ødelægger din radio for det holder den ikke til i længden