gearkasse:saxo/rallye

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
sax27

gearkasse:saxo/rallye

#1 Indlæg af sax27 »

Hej har sku lige et problem som jeg håber i kan hjælpe med ....Jeg har lige fået ny kobling i min saxo vts 100hk fra 02 fordi den var dårlig,og nu skal jeg også ha anden gearkasse i fordi lejerne er ovre...Så har jeg hørt man kan smide en gearkasse i fra en peugeot 106 rallye over i min og derved få en anderledes gearing er det rigtig?? el kan det ik svare sig??
Håber i kan hjælpe mig..
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#2 Indlæg af mh »

hvorfor ikke bare skifte lejerne så det må da være det billigste :wink: og så er du sikker på at et funker som det plejer
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Gæst

#3 Indlæg af Gæst »

Det er som rigtig nok men jeg kender ik nogen der kan skifte sådan nogle så jeg ved ik rigtig hvad jeg skal gøre :roll:
skovbamsen
Junior Medlem

#4 Indlæg af skovbamsen »

jeg har en rally gearkasse som har gået 7000km men der er hul i den efter et uheld men jeg kan skifte delene over i din gearkasse hvis du kommer med den i hånden pris 3500kr

jim 40373761
Billede
Besvar