Jeg kører med standard pære i dytten, så det nok ikke være det, ja det skal jeg jo ikke kunne sige med sikkerhed men ellers har jeg stadig de gamle relæer der sad i den gamle xr3i boks, så kan jeg vel egentlig prøve med dem, troede først det var noget med mine ledninger, så jeg stod udenfor og frys røven af med at skille stik ad og samle igen bare for at se problemet stadig var der
Det med bagklappen du nævner Lars kan jeg ikke få helt til at stemme med min, altså der hvor du siger at der går ledninger fra karos til bagklap, der har jeg ingen da der jo sidder de der fire firkantede stik ting midt på den der bagagerumsplade hvor lyset også sidder til bagagerummet som så rør ved de der "lange" nogen som sidder på klappen når man lukke den, men det kan da godt tænkes at det er noget forbindelse der ikke er hvad det har været, for det var også noget der kom nogen gange og så senere blev permanent. Vil prøve at rive det hele fra hinanden omme bagi i morgen(i dag)og se om der er noget at se, men tak for jeres bud og hjælp
PS
Forresten, hvordan faen får man den lorte slange med sprinklervæske til bagviskeren til ikke at knække hele tiden, den er ikke glad for at man åbner klappen da den så ligger sig i klemme eller bliver bøjet og bukket så mange gange at den til sidst revner, det er sku lidt træls lige pludselig at have regnvejr inde i bilen når man vil bruge bagvaskeren(og det var sp dengang at jeg overhovede kunne bruge den)