Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 17:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: viden til BMW
Medlem

Geografisk sted: syd på djævle øen
jeg mangler et par kloge svar ang.BMW 525i( e 30 vist nok)år 88.jeg kan få sådan en som har 270000 på klokken ene mands ejer(den lugter stadig af ny bil,en gammel kone)til 28000kr igemmen en kami som sælger biller.men en gang turbo altid turbo så det skal der også på hvis jeg skal havde den,men der er automatik iden(øøøøøøøø ja)kan det holde? nu har den 186 din hk standart så så 2-250hk vil jo være ok,men jeg har ikke rodet med bmw før(kun ford rs)så hvad skal der til,kobling,exter dysser,og hvad der ellers høer til? er der eventuelt nogle som har de stumper som man skal bruge? :lol: :lol:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
tror du vil få rigtig meget guf ud af spørge på www.bmwe30.dk deres forum er fuld af gutter der stort set alt om alle BMW modeller

Junior Medlem

gammel skæv ford skrev:
jeg mangler et par kloge svar ang.BMW 525i( e 30 vist nok)år 88.jeg kan få sådan en som har 270000 på klokken ene mands ejer(den lugter stadig af ny bil,en gammel kone)til 28000kr igemmen en kami som sælger biller.men en gang turbo altid turbo så det skal der også på hvis jeg skal havde den,men der er automatik iden(øøøøøøøø ja)kan det holde? nu har den 186 din hk standart så så 2-250hk vil jo være ok,men jeg har ikke rodet med bmw før(kun ford rs)så hvad skal der til,kobling,exter dysser,og hvad der ellers høer til? er der eventuelt nogle som har de stumper som man skal bruge? :lol: :lol:

er det en 525 er det en e28 vil jeg mene ved ikke om di lavede e34 der det er ikke e30 de hedder 300 søg på tunning her på powerpage der er et par http://www.powerpage.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
en 88'er kan også være en e34....

men den har ikke 186hk, men derimod 170/171hk lidt efter hvor man slår den op.

Turbo på sådan en er der jo 100'vis af mennesker der har prøvet så det skulle ikke blive svært......

Persnligt ville jeg finde en 3500ccm motor og putte i !!! Schrick knast og en banan på sådan en så er du i nærheden af 240-250hk og har en motor der kan tåle utrolige mængder stryg !!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time