Nej desværre,
hvad tænkte du på??
KE problemer
Redaktør: Moderatorer
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
- Ole..
- Senior Medlem
- Indlæg: 482
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Nordvestjylland
Lidt info, som du måske kan bruge til fejlfinding/justering osv
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj.html
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj_maal.html
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj_opb.html
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj.html
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj_maal.html
http://hjem.get2net.dk/valdes/bil/kj_opb.html
-
Nolan
- Mester Medlem
- Indlæg: 639
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Østjylland
Guest skrev:Jeg har haft benzin tryks ur ført ind i kabinen og kørt en tur og selv i de høje omdr. er trykket stabilt..
Har også skruet den ned på 0,6bar i tryk og der banker den stadig.
På rulle feltet viste den 0,1 i co% allerede ved dellast og der skulle den gerne op på en 5-7 stykker..
Ok......
Hvordan ser CO-tallet ud i tomgang? ok?
Har du checket at regulatoren på luftmængdemåleren ikke hænger? Der sidder et stempel, der påvirkes af flappen. De kan sommetider hænge lidt, hvis der er kommet for meget lo.. i klemme.
Mvh
Nolan
-
Guest
CO% i tomgang er fin, den kan man nemt justere og den står stabilt..
Nej det har jeg ikk prøvet, jeg har målt mostand i den lille sorte boks der sidder på måleren og måler flappens position den skal man måle modstand igennem ved 3 forskellige positioner, og de ligger alle indenfor data..
Men jeg har jo prøvet at skifte hele luftmængde måleren med alt fordi jeg troede den ku være defekt, men uden resultat..
Nej det har jeg ikk prøvet, jeg har målt mostand i den lille sorte boks der sidder på måleren og måler flappens position den skal man måle modstand igennem ved 3 forskellige positioner, og de ligger alle indenfor data..
Men jeg har jo prøvet at skifte hele luftmængde måleren med alt fordi jeg troede den ku være defekt, men uden resultat..
-
Gæst