uno turbo
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Gæst
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
chipning? hva skal man dog med det? ideen ved en omex box er at du selv "programerer" din motorstyring.
ved ikke med vr6 dysserne, men dysserne i sådan en svend laver std er det 178 hk? og det er på 6 dysser, men ved ikke hva de kan lave mere end det... hvis vi siger det er max, så ville de ku lave 119hk på en 4 cylinderet motor.
dog er det ikke max er jeg ret sikker på!!!
jo det jeg skrev tidligere var på Yugoen, men det er jo en 1,4 uno T motor. den gik sku godt, synd motoren bare er stillet til side. min Uno T er så småt færdig og klar til maler i slutningen af måneden og så skal den synes med en 1,6 motor, det bliver stort!!!
ved ikke med vr6 dysserne, men dysserne i sådan en svend laver std er det 178 hk? og det er på 6 dysser, men ved ikke hva de kan lave mere end det... hvis vi siger det er max, så ville de ku lave 119hk på en 4 cylinderet motor.
dog er det ikke max er jeg ret sikker på!!!
jo det jeg skrev tidligere var på Yugoen, men det er jo en 1,4 uno T motor. den gik sku godt, synd motoren bare er stillet til side. min Uno T er så småt færdig og klar til maler i slutningen af måneden og så skal den synes med en 1,6 motor, det bliver stort!!!
Brap brap brap...

-
Gæst
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
den købes her på siden og at du ikke har helt styr på det hele, har jeg godt luret, men det er da ingen skam, det vigtige er interessen, for så skal det nok komme! det er jo svært at vide alt. den der sættes på "ryggen" af den originale boks er en såkaldt piggyback. omexen er en man sætter på istedet for den originale box.
Brap brap brap...