Jeg er ked af at ødelægge jeres illusion om en differentialespærre til nul kroner, men det der er vejen til at komme af med enten "spærret" eller hele gearkasse/diff. i en _FART_.
Man kan ligefrem overveje om sand i gearkassen ikke kan tilbyde noget i samme retning.
Man knokler en jernklump ind imellem drabanthjulene i diff. og de "maser" så på enden af tandshjulene. Gæt selv resultatet.
Godt råd; skift olie tit, og skaf den største magnet i kan finde. Det er nødvendigt til at opsamle alle metalspånerne.
Dette burde være svar nok:
http://homepage.mac.com/dgiessel/.Pictu ... ntom_grip/
Iøvrigt; hvis i kommer med diff i løs vægt, rengjort, så skal jeg fikse et spær til jer, ikke for 299$, men for 299kr.....

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!