Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 11:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: previa
hej ville lige høre jer om der er noget man skal være special opmærkesom på ved køb af previa det er en 95 er der nogle sygdome og ligne hvad med motoren er den okay driftsikker ??? håber der er nogen af jer der ved lidt om det da jeg er lige ved og købe en mvh mm

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Har hørt en fugl synge om at der ska specielværktøj til at skifte tændrør på cyl 3 og 4 :!: :shock:

Fri bane, fuld hane!!!

Titel: previa
Senior Medlem

Hej!

Vedrørende previaen så vær lidt opmærksom på syngende bagtøj og gearkasse vistnok på 2,4 benzin, har hørt noget om at det ikke er verdens stærkeste og det er vist rigtigt, der er vist også med tændrør eller er det tandrem???? er der ikke en toyota mekker derude

mvh svan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Der skulle ikke være noget problem med at skifte tændrør på sådan en svend. Hvis man løfter sædet op kan man fjerne en plade, så man har adgang til hele topstykket. Min kammi har selv skiftet tændrør 2 uden special værktøj.

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
jo der en tidliger toyota mekker HER der kræves ikke special værktøj for at skifter tændrør de problemer der har været med previa men jeg skruet i dem var manglene stel til gas pot dvs at den ikke kan går laver end 1000/1100 rpm i tomgang de har det med at æde håndbremse bakkerne bremse rørene tæret og er møj træls at skifte ved høje km tal så rygger bagtøjet de kan ikke købes som ombytning og et brugt ved en hugger koster 8kilo +m :evil: de kan have rust i de bagerste hjulkasser samt anhænger træket blivere tit kasseret til syn pga rust de er ca 30% dyre i res dele end almendelige toyotaer og de kan ikke køre over 7km/l jeg kender mange der har prøvet at eje en plust en forrør koster 3600kr og hvis der sker noget alvorlig med motoren så skal det meste af bil skiles ad plus det kræver en 2 søjlet lift alt andet kan ikke lade sig gøre og så lige til sidst den har kæde og ikke T-rem :D håber du kan bruge det til noget

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
jeg siger tusind tak for hjælpen jeg troed sku der var tandrem på sådan en fætter

Titel:
hej igen
er den ellers drifte sikker sådan en previa ??? :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time