I tilfælde af at du ikke lige har opdaget det er DETTE ikke en reklame søjle!!! man skal IKKE svine hele vores forum til med den slags bras du der har gang i. den slags postes EEN gang under køb og salg og derefter kan du jo svare på folks konkrete spørgsmål, det er det!
ok, fister?
KOMPRESSOR VS. KLOGE!!!
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu er det ikke for at skyde dit projekt i sænk, men mon ikke det var en ide at læse det om motorlære og kompressore igen? eller måske bare starte fra en ende af og læse alt der står om motorer? det du har gang i der skal du helt rigtigt ha hjælp til, men jeg tror hjælpen skal stå ved siden af dig, hvis ikke det skal ende med et brag og en smadret motor!!!
pr deffinition behøver du ikke intercooleren, men læs lige afsnittet om den også for så synes du nok også selv den er nødvendig. for når man komprimerer luft så vil der opstå en slags gnidningseffekt som når du gnider dine hænder hårdt mod hinanden, det varmer luften op lige som det varmer dine hænder
og varm luft er der ikke så meget ilt i som der er i samme mangde kold luft.
med venlig hilsen Lasse
pr deffinition behøver du ikke intercooleren, men læs lige afsnittet om den også for så synes du nok også selv den er nødvendig. for når man komprimerer luft så vil der opstå en slags gnidningseffekt som når du gnider dine hænder hårdt mod hinanden, det varmer luften op lige som det varmer dine hænder
og varm luft er der ikke så meget ilt i som der er i samme mangde kold luft.
med venlig hilsen Lasse
Brap brap brap...

