Havneren skrev:
Ja... Det hedder jo Dk hurtigste BIL. Det er jo som sådan BILEN som skal kåres og ikke føren - Er det ikke det der ellers bliver lagt op til? Kan egentligt godt tilslutte mig LadaThomas på det punkt. Egentligt ville en finale være overføldig når alle biler allerede havde fået taget en tid. Det er nok for den sidste spænding at det bliver afviklet på den måde.
v/h christian
Well, når det nu er bilerne der bliver kåret, skal vi så ikke droppe de 2 baner, finde to proff. dragracing kørere, og lade dem trække en tur i bilerne een af gangen, den med bedste tid vinder, end of story.
Fuck, kender I nogen der gider se på det??
Synes måske der går lidt tøsedreng i det her?
Havner; hvem vinder hvis du liner op imod en anden golf i et lyskryds, og den ene sidder og snorksover når starteren sænker armene?
Ham der kom sidst fordi han snorksov?
Hvorfor ikke bare lade natmekanikeren måle effekten på hjulene, veje spanden og regne vægt effektforhold, og den med højeste vægt effektforhold vinder. Så behøver vi slet ikke de 402m....det var sgu da nok noget nemmere at få lov til..
Synes bestemt den menneskelige faktor skal med her, ellers er DHB sguda reduceret til en rullefelttest og en vejning. groft sagt.
Mener NETOP at det fine ved 402m er hele konceptet m. juletræet. At der tidligere har være disket folk på "for lave reaktionstider" er naturligvist usmageligt, når der ikke er tale om redlights. Folk kan jo træne deres reaktionstid, hvis de ikke er gode til at vågne op i tide.
Ser absolut ingen pointe i at køre 2 på banen af gangen, med de faremomenter det medfører, hvis den ene kan starte 4minutter senere end den anden, og alligevel vinde.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!