Mener ikke folkeklassen er særligt attraktiv. Ville ikke selv gide bygge noget der var sjovt at køre i for at skulle sætte det til salg for 30k!
Der mangles lidt klart info, så TTE sagen undgåes igen.
Et klart og tydeligt reglement. Feks kan man ikke stille krav om indreg. biler, modtage en klage lydende"den bil kan ikke synes for den er ombygget", og derefter diskvalificere bilen, uden yderligere handling.
Er der regler, så skal de sateme gælde for alle, uden undtagelse. Faktum er at TTE ikke kan synes, på præcist samme måde som 99% af feltet til DHB hellerikke kan synes.
måske et HAV af forskellige klasser , feks forhjulstræk:
Forhjulstræk ,sug, indreg. (vinderbilerne underkastes pladssyn)
Forhjulstræk,trykladning,indreg(vinderbilerne underkastes pladssyn)
Forhjulstræk, sug, 0-1600
forhjulstræk, tryk,0-1600
forhjulstræk, sug 1600-
forhjulstræk,tryk,1600-
forhjulstræk, unlimited, sjove brændstoffer, gas, etc,etc alt tilladt.
Måske dragracing folkene har nogle klasser der passer...
Tror faktisk nogle af bilerne bliver påbudt at køre med bremseskærm hvis dragracingfolkene skal ind i det?
Der skal nok endnu flere klasser til, før det kan blive rimeligt fair, og så bliver arrangementet totalt uoverskueligt, men bare de regler der laves, også rent faktisk bliver overholdt. Gælder de for nogen, så gælder de selvf. for _ALLE_
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!