told
Redaktør: Moderatorer
- BlueminD
- Medlem
- Geografisk sted: lyngby
- Kontakt:
told
mener at have hørt et sted at hvis man fx køber en genstand fra private fra et ikke euland, skal man ikke betale told,
men hvis det er fra en virksomhed skal man, er dette rigtigt. nogen der her erfaring med det?
nogen erfaringer med det?
men hvis det er fra en virksomhed skal man, er dette rigtigt. nogen der her erfaring med det?
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
JEG tror altsaa du skal betale alligevel
men jeg ved hellere ikke noget om det jeg gætter bare... 
Nuværende bil:
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
Det kommer an på beløbet. Mener det skiller ved ca 700kr før der skal betales moms og told
Man kan sagtens være heldig at de ikke "fanger" den men det er ens egen pligt at melde det.
Man kan også få dem der sender til at skirve "reservedel på garanti" eller lignede så skal der ikke betales
Man kan sagtens være heldig at de ikke "fanger" den men det er ens egen pligt at melde det.
Man kan også få dem der sender til at skirve "reservedel på garanti" eller lignede så skal der ikke betales
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
ford p7 biturbo
- Medlem
Re: told
Jeg kan sige at de tjekker ca halvdelen af pakkerne.BlueminD skrev:mener at have hørt et sted at hvis man fx køber en genstand fra private fra et ikke euland, skal man ikke betale told,
Har engang prøvet at skulle betale moms af 250 DVD film ingen problem de får pengene men filmene kommer ikke. Det viser sig at de er blevet stjålet ovre ved told og skat
Nå men så må de jo op med pungen og betale, det ente med at jeg fik filmene fløjet til ålborg i privat fly og kørt i taxa til sæby juleaften på deres regning
Jeg køber tit stumper usa og det går fint, man kan godt spare nogle kroner ved det....