Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 13:29

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2005, 16:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Jeg mangler lige et par billeder af motorrummet på en original 323GTR, 4wd, etc med turbo, IHI RHB5 lader.

Det jeg er specielt int. i er shots omkring turboladeren og hvordan den er placeret originalt, herunder hvordan olierør/vandrør til turboen er ført.

Et link, eller billeder ville være godt.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2005, 19:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2004, 22:18
Indlæg: 148
Geografisk sted: Danmark
Hvilken årgang er det du mangler billeder til? for der kører nemlig en rundt på Bornholm. Den der også var med i Vmax sammen med min Escort.

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8557

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=58347


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2005, 20:39 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Well, årgangen er noget usikker.

Jeg skal hjælpe gutten her med at montere en nyindkøbt IHI istedet for kompressoren på denne bil:

http://www.clubmazda.dk/forums/index.php?showtopic=223

Som du ser er motoren ikke den orignale.

Så det ville være godt med lidt info om hvordan det hele er placeret OEM, så der er et sammenligningsgrundlag.
Hvis der er lavet nogle snedige ting OEM omkring vandkølingen og oliekølingen ville det være godt at vide jo....inspiration er altid godt.

Nærbilleder at turbo,oliekøler, slangeføringer, osv ville være interessant.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jan 2005, 18:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jan 2004, 22:18
Indlæg: 148
Geografisk sted: Danmark
Det er den samme motor min ven har.
Hvad er din mail så sender jeg nogle billeder

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8557

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=58347


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jan 2005, 22:47 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
[quote="Thomas."]Det er den samme motor min ven har.
Hvad er din mail så sender jeg nogle billeder[/quote


Well... :D

HenrikMortensen@boost-it.dk

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team