HAHA2
Redaktør: Moderatorer
- RollaGTi
- Medlem
- Geografisk sted: Fyn, Svendborg
- Kontakt:
-
s@g
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
-
Gæst
Det er jo altid en god idé, når man sælger noget privat, at skrive at man ikke giver garanti for nogen forbedring/ændring ved at montere den dims man sælger.
Bare lidt synd for dem, der ikke selv kan vurdere om dette har nogen effekt og om prisen er rimelig...
Der står det kun virker på NA-biler, hvilket giver mig lidt kuldegysninger. Kunne forestille mig, at den sider et sted hvor den kan ændre på et sensorsignal (MAF?), så motoren bliver kørt lidt mere mager end normalt. Dvs. nogen effekt kan muligvis være at spore - men vil man tage chancen ?
/Nolan
Bare lidt synd for dem, der ikke selv kan vurdere om dette har nogen effekt og om prisen er rimelig...
Der står det kun virker på NA-biler, hvilket giver mig lidt kuldegysninger. Kunne forestille mig, at den sider et sted hvor den kan ændre på et sensorsignal (MAF?), så motoren bliver kørt lidt mere mager end normalt. Dvs. nogen effekt kan muligvis være at spore - men vil man tage chancen ?
/Nolan
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
auto logon

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Nolan
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østjylland
Ja, det gør den også normalt....tinasmartin skrev:auto logon![]()
Min virus-scanner har bare en idé om, at cookies er farlige. Den sletter dem hver fredag nat kl. 3 og så er det slut med auto-login.
Jeg har forresten fået lavet mine flancer - hold da kæft det er træls arbejde med en stiksav og 8mm gods
/Nolan
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
så prøv at save et hul i en lille plade alu med en kaninpik... man får sq et rap over fingerne mange gange..Nolan skrev:Ja, det gør den også normalt....tinasmartin skrev:auto logon![]()
Min virus-scanner har bare en idé om, at cookies er farlige. Den sletter dem hver fredag nat kl. 3 og så er det slut med auto-login.
Jeg har forresten fået lavet mine flancer - hold da kæft det er træls arbejde med en stiksav og 8mm gods![]()
/Nolan
- brunochristensen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
-
Nolan
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østjylland
Nu plejer det jo ikke at gavne at drukne motoren......brunochristensen skrev:er det ikke en modstand han sætter i mellem temp. føleren?
har hørt nogen sige at det er for at snyde motoren til at tro at den stadig er kold og så lukker mere benzin ind... ved ikke om det er sandt..
MVH Bruno
Normalt kører styringen med en sikker, fed blanding ved WOT. Mange biler kan yde lidt mere hvis man 'leaner' den lidt. Supra MK3 er én af dem.
/Nolan