et link til told og skat...
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
et link til told og skat...
er der nogen der har et link til Told&skats hjemmeside med de biler der er blevet vuderet.
det er den side hvor man kan slå de forskellige biler op og så se hvad de kostede i afgift.
jeg har været inde på T&S hjemmeside igår men jeg var ved at gå amok tilsidst for jeg kunne finde det..
det er den side hvor man kan slå de forskellige biler op og så se hvad de kostede i afgift.
jeg har været inde på T&S hjemmeside igår men jeg var ved at gå amok tilsidst for jeg kunne finde det..
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Ja...interessant...
Man hører tit folk skabe sig tosset over at T&S vil have penge for "ikke-eftertragtede biler". Man undres jo over hvorfor man så køber disse biler i udlandet og importerer dem..?

Man hører tit folk skabe sig tosset over at T&S vil have penge for "ikke-eftertragtede biler". Man undres jo over hvorfor man så køber disse biler i udlandet og importerer dem..?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Så gør som jeg, og få din elskede indregistreret som 10-personers busmøffe skrev:den må jo gerne være gratis nu hvor JEG skal betale afgift.... ikke... jeg er jo en NÆRIG vestjyde
Så skal der kun betales 60% i afgift...
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland