Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 13:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Citat:
Nu kunne jeg aldrig finde på at rette håndtegn mod politiet, men bliver jeg ikke tiltalt i en passende tone, så kommer der heller ikke høflige ord ud af min mund.

Det er sku fuldstændig lige meget om det er panserne eller nogen anden...
Hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt, så bliver de bedt om at smutte...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Horsens
Hm nu er jeg også fra horsens, jeg holder så nede bag bowling hallen og hjælper en kammi med at lave bremserne på hans bil da panserne kommer trillende forbi, vi er næsten færdige og står med det koben i hånden vi brugte til at få tromlerne af med. De stiger hurtigt ud af bilen og går straks hen til min bil der ser lidt smadret ud og tændings låsen er skildt ad, den ene betjent spørger så om bilen er stjålet eller om det bare er alternativ start, jeg siger så at min ratlås havde sat sig fast og at jeg er ved at skifte lås og det hele, de tjekker som stille og roligt om bilen er stjålet eller ej, de finder så ud af at det er den ikke og kører så deres vej.

selvføldig kan de være ubehagelige nogen gange men synes for det meste at de er stille og rolige

1 Bmw 518i E28 86´

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Vil vove at påstå at i det sidst nævnte tilfælde her så har de gjordt lige akkurat hvad der forventes af dem. Det så jo uvægerligt mistænktsomt ud.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
Hej gutter

vil lige lige give mit med. det er selvfølgelig pisseirreterende, når betjenten bare lige stopper en uden grund, på den anden side så er det jo fedt når de så lige nakker en spritbilist eller indbrudstyv eller er der lige har "lånt" en bil. det eneste der kan pisse mig lidt af, er når de taler til en som om man er 10 år med løftet pegefinger, men ok i de tilfælde er det jo fordi at jeg lige er kommet til at overskride fart begræsningen med en "anelse" :lol: ellers syntes jeg generelt at de er ok har da snakket mig fra et par bøder

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Smiler..

Tro mig .. kender det .. Hvad jeg ik har været ude for ja. det ku jeg skrive meget om her..

Jeg er enig med dig i at mange gange laver de ik. det de skal .. men at genere og tror at de har magten og er langt hævet over os andre uden at se på situationen.. Det de sku gode til..
Hallo Hvis mit barn ( Har ingen ligt pt. men kommer nok ) Og han sat og græd ja! så havde jeg sku også gået ..
Og det tror jeg også han/og andre havde hvis det var...

c",)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time