Hvilke huggere har kasserede motorer (altså dem der står og venter på skrothandleren) som man kan købe til at skille ad??
Altså til mindre end 1000dkr/motor.....
Synes huggere efterhånden er blevet så fokuserede på skrotningspræmien, at AL anden form for handel enten koster kassen, ellers er det ligegyldigt.
Autoophugget her i Herning forlangte feks 150dkr for et bagsædebeslag til en 245stc(det kan kun sælges til dem der får det smidt væk!), og han har vel 5 biler med disse beslag i.....Samme forlangte 120dkr for en viskerarm(så jeg købte en ny til 85dkr istedet), og en karburator til en jetta -83 skulle han have 4000dkr for, forudsat jeg selv skruede den af.
En gammel B230A motor der sidder i bilen forlanger han 5500dkr for, vel at mærke som longblok.
Alle priser er iøvrigt plus moms....!!!
Så hvis der er nogen der kender en hugger i nærheden af jylland som man kan handle gamle døde motorer med, så sig endeligt til. JEg har et par forsøg der trænger til at blive afprøvet
men vil ikke hente fine volvomaskiner fra "lageret"(det lød da godt om ikke andet...)
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!