Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 13:28

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 14 nov 2004, 23:41 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 23:30
Indlæg: 621
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
:wink:

_________________
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2004, 09:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 177
Geografisk sted: Fynsland, Odense
Tak for svarene gutter :)

Jeg tror dog lige at jeg sætter et multimeter på for at være sikker :wink:

_________________
Mvh Kim
Den der ler sidst, tænker langsomt.
Nu med Kadett C Turbo!
[url=http://www.kwn.dk:1xpcy14e][img:1xpcy14e]http://www.kwn.dk/forum-banner.gif[/img:1xpcy14e][/url:1xpcy14e]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2004, 11:22 
hvad er hvad når man måler på lambesondens signal???

et højt volt tal 0,8v er det mager eller fed blanding. for min viser rødt det meste af tiden.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2004, 17:18 
Højt tal = Fed blanding og omvendt.. :shock:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2004, 13:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 177
Geografisk sted: Fynsland, Odense
Min viser også rødt hele tiden... Er det så fordi den kører med for fed blanding, eller er det fordi O2 meteret skal justeres???

_________________
Mvh Kim
Den der ler sidst, tænker langsomt.
Nu med Kadett C Turbo!
[url=http://www.kwn.dk:1xpcy14e][img:1xpcy14e]http://www.kwn.dk/forum-banner.gif[/img:1xpcy14e][/url:1xpcy14e]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2004, 15:34 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Når den viser rødt, så er det fordi blandingen er til den magrer side, enten på skiftepunktet, (14,7) eller højere.

Når du giver den kniven, så skal den gerne ryge højere op.

v. alm kørsel er det meget normalt at blandingen bliver meget mager.

Dit o2meter viser spændingen imellem 0,2 og 1,0volt fra første til sidste diode. ca. v. den sidste røde/den første gul er 14,7, lidt afhængig at din sensor.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2004, 17:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 177
Geografisk sted: Fynsland, Odense
Oki.. Jeg har heller ikke prøvet at give den kniven endnu, jeg har kun lige prøvet at montere det for at se om det virker...

_________________
Mvh Kim
Den der ler sidst, tænker langsomt.
Nu med Kadett C Turbo!
[url=http://www.kwn.dk:1xpcy14e][img:1xpcy14e]http://www.kwn.dk/forum-banner.gif[/img:1xpcy14e][/url:1xpcy14e]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team