Kan du så ikke lige få en "klog" mand til at kigge på den og sige om det er den der kan skrues lidt højere op eller om det er den som der sidder i dem alle sammen?Anonymous skrev:det ved jeg ik, det er der nok ander kloge mensker som kan sigeDanny Salling skrev:Anonymous skrev:jeg skal nok skynde mig (sorry)Danny Salling skrev:Send fluks boksen til denne adresse:
Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup
Bare lige for at tjekke op engangdet er den boks der kan skrues op til 0.92 bar uden at skulle chip tune ik´?
s.rst.ting
Redaktør: Moderatorer
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
gammel skæv ford
- Medlem
- Geografisk sted: syd på djævle øen
sådan nogle kender jeg ikkeDanny Salling skrev:Kan du så ikke lige få en "klog" mand til at kigge på den og sige om det er den der kan skrues lidt højere op eller om det er den som der sidder i dem alle sammen?Anonymous skrev:det ved jeg ik, det er der nok ander kloge mensker som kan sigeDanny Salling skrev:Anonymous skrev:jeg skal nok skynde mig (sorry)Danny Salling skrev:Send fluks boksen til denne adresse:
Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup
Bare lige for at tjekke op engangdet er den boks der kan skrues op til 0.92 bar uden at skulle chip tune ik´?
alt under 1,bar er kun for lyden skyld
-
Danny Salling
- Mester Medlem
-
gammel skæv ford
- Medlem
Re: s.rst.ting
kom nuAnonymous skrev:1.stk. ny renoveret top til rst(plan slebet.oile tyve.slebet ventiler).uden knast.
1stk.rst,ic
1.stk.spøjt(komplet)
1.stk.svinghjul(ny,afbalanceret)
1,stk.lednings net,med hvad der til hører.
-
gammel skæv ford
- Medlem
va danny skal du have den/de boxeDanny Salling skrev:Er sku ikke så skrap lige hvad det angår må jeg indrømme, ved faktisk heller ikke om man skal bruge begge boksene eller om man kan nøjes med den ene.
-
Danny Salling
- Mester Medlem
-
Danny Salling
- Mester Medlem
-
Danny Salling
- Mester Medlem
-
gammel skæv ford
- Medlem
hej danny ud fra det billedet som du viser,så er det sådan en box jeg har alså ok der er ikke det klistermærke på men den samme kode.jeg jo også de ander boxe(sort jetronic nr:0 280 800 194/v86ab12a297ba)også magneti marelli boxen med RØD prik på.Danny Salling skrev:Jeg har fundet et billede af den jeg skal have, men jeg ved ikke om man skal bruge den sorte til den også, nogen der ved det.
PS
Jeg ligger lige et billede op af den jeg med 100% sikkerhed ved at jeg skal have.