Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 23:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
1 stk. GEMS EM20 Motorstyring uden ALS.

Den er helt ny og har aldrig været monteret.

Den blev købt til et tuningsprojekt, men jeg har solgt bilen som den var købt til og nu har jeg ikke brug for den mere.

Pris: 10.000.- Eller evt. bud.

Kontakt mig via e-mail.

Westrup@it.dk

Vestsjælland

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvad fanden laver du Frank???? Vi har aftalt at jeg køber den til 9250 og du skulle ha' pengene af Glen!! Hvad er det lige du har gang i her??? Prøver du på at sælge den 2 gange????

Senior Medlem

så længe man ikke har betalt så længe er den væl tilsalg ik så skyn dig hvis du vil have den

Nu er der gået næsten 14 dage Brian og jeg har ikke set en øre... Så derfor sætter jeg annoncen i igen. Jan har ret... SÅ længe der ik bliver betalt er den stadigt tilsalg...

Hvad bruges (Anti Lag System)lige til ??
(Anti-lag system with fuel and ignition cutting with ignition retard )og på Dansk hva er det ??:-O :-O
MVH Boble

Så hut jeg visker, så sørger ALS's for at holde omdrejningerne oppe på Turboen, når du skifter gear. Det er mest brugt på f.x rally biler.. og er derfor, at når de kører så opstår der en masse "knald" lyde.
Systemet fungere på den måde, at når du slipper gassen, så ændre det tændingen, og sprøjter stadig benzin og luft i motoren, uden at antænde blandingen. Når denne blanding så når ud i udstødningsmanifoldet, bliver det antændt af varmen i manifoldet, og holder Turboen i omdrejninger. Og det er også derfor at bilen så afgiver nogle "knald".

se nærmere på http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html B-]

Rygter siger at der er et bedre ALS system på vej... kaldet EGR... sjovt nok?? Min gamle 8'er har EGR.. eller havde :-| Men det er en helt anden snak :-D

Jeg har jo sagt til dig at du skal sende den til ham på efterkrav... Så er problemet med pengene ude af verden!!! Som Thomas Mygind siger.... SÆT IGANG!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time