Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 22:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Anonymous skrev:
For mig lyder det som du når 500 meter og så har du 4 stempler der er smadret. Du skal have et system der giver mere benzin efter hvor meget ladetryg du køre med. Og hvad med tændningen kan den uchip også styre det eller hvad??????????????????????????
Hvad med geearkassen den alm fra mk5 holder med garenti ikke og det gør koblingen heller ikke hvis du skruer bare lidt op for trykket.
I øvrigt skal der være en kat og monter du den alm kat fra din mk5 bliver din RST motot vildt lam tror mig jeg gør det når min skal synes.
det er jo også det jeg spøre om til at starte med (benzin) gear kassen kommer også fra rst(de passer sammen) kobligen er en helix(350nm)så den kan også holde,jeg har ARP bolde i hele motoren og forstærket top pakkning i også så alt det er iorden,og ja unichipen styre også min tændning,Det er (kun) benzin/map jeg ikke helt kan greje.det med kat det mener du vel kun til syn?,jeg ved man kan få benzintryks regulator som giver mer nå trykket i indsugning stiger samt en stører benzin pumpe,og nogle støre dysser(og jo jeg ved godt at jeg ikke bare kan sætte støre dysser i uden at lave noget andet :wink: )men alså hvis der er nogle som ved hvad jeg kan gøre så si fram,

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
nå ja nu har jeg du også fundet ud af at jeg skal bruge toppen fra mk5 det havde jeg ikke lige tænk over,men man lærer helle tiden :wink: så hvis der er nogla som skal bruge et ny renoveret top så sig til. :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Du snakker altså sort ind imellem......

Du kommer med en masse påstande der ikke holder og det næste øjeblik kommer der alligevel fornuft ud af dig.

Jég fatter ikke hvad du spørger om efterhånden. Jeg læser det hele igennem igen og kommer til følgende:

RST blok m. Mk5 top (hvorfor Mk5 toppen ?)
ARP bolte og forstærket toppakn. Du vil køre 1 bar (det kan den godt klare uden alt gejlet).
RST gearkasse
Unichip og justérbar regulator (det du mener er en rising rate regulator - det dur ikke, basta - kan Unichippen ikke gøre hele arbejdet, så drop den og find en eller anden piggy istedet. Alternativt montér en anden ECU).

Forstår ikke hvad du vil have at vide omkring map ?
Du ved du vil have Unichip - ved du hvorfor ?

Og du skal ikke stille op til syn med den motor i. De skyder dig på stedet og begraver både dig og bilen omme bagved.

/Nolan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Nolan skrev:
Og du skal ikke stille op til syn med den motor i. De skyder dig på stedet og begraver både dig og bilen omme bagved.

/Nolan

Så nemt slipper han ikke... :? .
Connie Hedegård har indført nye regler på netop dette område, til ære for Svend Auken:
"Personer, som benytter et motorkøretøj som miljømæssigt terrorvåben, vil fremover blive levende begravet på Harboøre Tange, tæt ved høfde 42. Så kan de lære det, kan de..."

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Transitfar skrev:
Nolan skrev:

/Nolan

Så nemt slipper han ikke... :? .
Connie Hedegård har indført nye regler på netop dette område, til ære for Svend Auken:
"Personer, som benytter et motorkøretøj som miljømæssigt terrorvåben, vil fremover blive levende begravet på Harboøre Tange, tæt ved høfde 42. Så kan de lære det, kan de..."

<FNIS>
:roll:

Titel:
Bremseskive esc.1.6 rs turbo 84->ø260x24mm
......
Bremseskive esc.5 1.8 90-95 ø239,5x20mm
......
Bremseskive esc.5 1.6 90-98 vent. ø239x20mm

ja, jeg kan godt se de er de samme...????? *LOL* :roll:

useriøst... :-)

N

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter