Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey!,
da jeg lige har købt mig en lidt ældre rotrex s30/94 kompressor, til min bmw, med beslag og div, men uden intercooler, og ingen benzin tryks regulatore, og skal køres på motorens olie,
og skal til at rode lidt med det her i vinter, ville jeg gerne høre lidt om gode råd, dele. links, og div, og evt billeder.., og skal nok også finde en anden bov/blow off!

skal der benzin tilskuds system på!,
og hvad med intercooler!?,
og nogle der har lidt priser?

og nogen der har info på den type kompressore!?,

motoren det skal på, er en bmw e36 m50 325i og uden servo, og aircon.,
den motor er jo noget højt kompression, men skal bare/køre med 0,5 bar, og så skal der vel ikke laves noget ved den!, mener bare vist jeg engang ville op på 0.8 bars tryk, skal motoren vel laves mere lav kompression, for at det rigtigt holder!?, eller hvad!, hjælp mig her!!

jeg regner med, til at starte med skal det bare sættes på og samtidligt have en benzin regulatore, og måske intercooler på, og chippes/rulles ind på felt så den også får lidt mere benz!

den trækkes jo af den rib-rem, og den rem jeg har fået med er meget lang, men har fået en mont. tegning med, men jeg har jo ikke servo på!, så min rem skal jo være kortere, nogen der lige ved hvad den skal hedder!?

alt modtages med glæde!!
på forhånd mange takker!!

Kom så ud af skabet, kompressor folk!!

Mvh /// Mohs

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
fedt!, jeg troede da det var folk havde lidt styr på det med tuning!! :lol: :D , 48 der har læst det, men ingen svar!?

Nå men har nu selv fundet ud af lidt!, så må jeg jo håbe det bare er nok!,
men ville jo nok have købt nogle af stumperne herinde fra!, men svært når man ikke lige ved hvad man skal bruge.. :oops:

Titel:
Tror da også du kunne prøve at spørge til råds hos Kolsrup/Rotrex

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time