Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
hvilken hotorstyring/chip bruger kolstrup/andre tunere når de sætter det komplette rotrex kompressor sæt på en E36 325. da prisen kun er 42k for et såden sæt med det hele. bilen er med luftmængde måler så jeg er lidt i tvivl om der egenteligt skal en anden motorstyring til.jeg er ved at regne på hvad det koster hvis man skal lave kittet selv. men hvis der skal en OMEX eller andet i den prisklasse kan det jo slet ikke lade sig gøre at lave det til den pris(udelukkende i nye dele)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
At dømme ud far årgangen på din bil, går jeg udfra den er med Vanos..?? Er dette tilfældet, kender jeg en som kan mappe din boks om, så du sagtens kan beholde dit orig. sprøjt... Prisen vil jeg tro ligger på omkring 4000+moms, og hanl aver/ har lavet mange E36`ere med trykladning, og ved hvorn det skal laves.. Har det interesse, kan du smide mig en mail, så skal jeg nok give dig hans tlf.nr.. min mail. guggi735i@yahoo.dk :wink: :wink:

Titel:
nej det er nu ikke min bil. og den er uden vanos. men smider lige en mail alligevel.

Titel:
møffe skrev:
nej det er nu ikke min bil. og den er uden vanos. men smider lige en mail alligevel.

Der skal laves en lille smule om,jeg fik min indkørt og motor styring lavet ved ole i viborg,og det kostede små 2000kr,og virker fint,men ring til mig hvis du vil vide mere.tlf 26366305.

mvh joakim

Titel:
tak. kender ole ganske udemærket. bor tæt på viborg. vi tager da lige en snak med ham.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time