Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 19:47

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: !!!
Indlæg: 20 okt 2004, 08:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Hvis det er den der med bi motor!!!! Hva det ikke noget med at den havde 30 heste mere på den forreste motor??
Mener det var omkring 335hk & 300hk..
Men ja hvis den havde 744hk havde Kiesa fået en Røvfuld selvom hans bil var oppe omkring de 1000hk til sidst!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 15:13 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
er målet 400hk bør du ikke bruge ct26.... ang. frem og tilbage så har bilen udviklet sig.... også i år, MEGET! noget man lige bør tænke på i den sammenhæng er at en getrag gearkasse nok skifter hurtigere end to kompressor ditto der er sammenkoblede ved hjælp af kabler mm. i det hele taget er der joh tale om to meget forskellige biler der ene er lavet af rigtig dyre dele. den anden er helt hjemme lavet! i den virkelige verden er de reelt lige hurtige på 400m. for fanden hvor er vi ALLE kloge! MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!
Indlæg: 20 okt 2004, 17:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Toyotaen er helt klart et fedt projekt!!!!
Kender du ham der har den?????

Tror jeg vel gå efter en GT2860rs ´lader i stedet for så!!!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 19:22 
I det nyeste nummer af vmax står TTE´en til 740HP... Bare lige så det er slået fast!!


Top
  
 
 Titel: Turbo
Indlæg: 20 okt 2004, 19:43 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
ATT LQS og henrik.
LÆS hvad jeg skriver.
TTE yder(efter westspeeds rullefelt)372 hk på HVER motor.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 19:51 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
så er det jo forkert hvad V-POP-MAXI skriver! kan de ikke regne? MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 19:56 
Der findes 3 forskelige størrelse ct26 (hvis ikke flere), en "lille" fra de første 3sgte, en lidt større fra 7mgte og en twin entry fra de nyere 3sgte.
Jeg kørte sidste år med den lille på en 2,0 og fraråder over 1,2bar hvis det skal holde længere tid, de koster en krig at få opgraderet iforhold til evt kkk og garret, for samme pris at få bygget ct26en om til hybrid købte jeg istedet en k27 inkl. ekstern wastegate og flancer ved westspeed :D


Top
  
 
 Titel: Re: Turbo
Indlæg: 20 okt 2004, 20:28 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
ATT LQS og henrik.
LÆS hvad jeg skriver.
TTE yder(efter westspeeds rullefelt)372 hk på HVER motor.
MVH Finn


Okok, det var ikke den effekt dolo fortalte mig til maxfart optagelsen på vandel.

Men du behøver da ikke fare i at bruge de store bogstaver lige med det samme.... :?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 21:03 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Nu ved jeg jo ikke hvad v-max skriver og ikke skriver,kun hvad dollo og søren har sagt til mig,og det var at efter de sidste justeringer ydede de 372 hk på hver motor ved 1,8 bar.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 21:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Ivan skrev:
Der findes 3 forskelige størrelse ct26 (hvis ikke flere), en "lille" fra de første 3sgte, en lidt større fra 7mgte og en twin entry fra de nyere 3sgte.
Jeg kørte sidste år med den lille på en 2,0 og fraråder over 1,2bar hvis det skal holde længere tid, de koster en krig at få opgraderet iforhold til evt kkk og garret, for samme pris at få bygget ct26en om til hybrid købte jeg istedet en k27 inkl. ekstern wastegate og flancer ved westspeed :D

Hvordan kan jeg så se forskellen på dem???
Har de et nummer eller lignende!!!!!
Kiggede godt nok på en kkk27 med indbygget actuator!!!!
Men tak for hjælpen, der er åbentbart ikke andrer der ved det end dig!!! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team