Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 19:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 okt 2004, 18:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Blev tilbudt en turbo der hedder Ct26!!!

Nogen der ved hva den kan gi af heste????

Hva svarer den til i størrelse, i forhold til en Garret lader....

Ronnie


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 okt 2004, 18:34 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 okt 2004, 18:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
Indlæg: 173
Geografisk sted: Odense
ahhh Søren. Der findes nu nogle ret så store Mitsubishi Turboer. Om de så er produceret i Japan eller ej, skal jeg ikke gøre mig klog på.

PS. Det kan godt være jeg skal op og så på de M5 spjæld du har på et tidpunkt.

Mads RR

lqs skrev:
det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren

_________________
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!
Indlæg: 19 okt 2004, 19:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Hva ville den svare til hvis man tog en Garret Turbo???
En T4 eller hvad??? Det ville jeg sige!!!!
Ved i hvornår den gir max Ladetryk????
Evt noget Info om den altså holdbarhed/kompressor mål/ eller for eller imod!!! :D :D
Skal lige siges at den skal bruges på en 240turbo

Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 okt 2004, 19:36 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
kan sagtens bruges på en traktor (VOLVO) det meste du spørger om er ikke så simpelt! MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!!
Indlæg: 19 okt 2004, 19:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Har hævet ploven!!!! Det ga ikke nok!!! :D

Tænkte nu bare på A/R værdierne!!!
Mere så man kunne sammenligne!!!!!!

Ville gerne finde ud af hvornår den begynder at lave tryk fra!!!!!

Håber på lidt expert hjælp!!! 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 okt 2004, 21:25 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
lqs skrev:
det er en TOYOTA lader lavet af anden JAPANSK fabrik. sidder på 2 og 3 liters benzinmotor.... MAX 330hk....en af de største std. ladere fra JAPAN! MVH. søren

Søren det passer ikke.De turboer dollo kører med på TTE er mindre end CT26 og de laver 372hk.
MVH Finn.
PS. han snakker jo ikke noget om hvad tryk han vil køre med.. :wink:

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 05:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
FINN... læs hvad der står. kun det der står. ikke det du tror der står! 744hk ialt? (2 gange 372) så burde der være noget over 600 hjul heste...skal vi prøve Gtech en dag? MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!!
Indlæg: 20 okt 2004, 08:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Rolig nu piger!!! :D

Regner med at køre med omkring 1.5bar!!

Men kan i svare mig hva den svarer til i forhold til en Garret lader!!!!

Hva kan den klare i tryk??? Kunne godt tænke mig en der kan klare små 400hk.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2004, 08:18 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Jeg tror dæleme da at der enten er sket noget voldsomt med TTE her på "sensommeren", ellers er din effektopgivelse da vist lidt afsporet?

Du må ha skrevet forkert her Finn. Tror du ikke snarere der er tale om 272hk/styk istedet?

Hvis der virkeligt er tale om 744hk, så undrer det mig at Kiesa overhovedet kunne være med på de 402m......vægt,4wd osv taget i betragtning.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 107 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team