Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 24 jun 2025, 18:09

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2004, 21:39 
Hvad siger co%´en??

Hvis den er for høj vil den ikk gå tomgang men står og kører op og ned i omdr... men så skal den også stå meget forkert...


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2004, 21:42 
Hvad siger co%´en??

Hvis den er for høj vil den ikk gå tomgang men står og kører op og ned i omdr... men så skal den også stå meget forkert...


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2004, 21:46 
har ik fået målt den.. men efter jeg fik sat tænding efter fords dataer 12 grader før top kører den værre end da tændningen stod forkert...

plus man kan ik starte den hvis motoren er varm, så skal jeg bruge benzin/diesel for at få den i gang. men på kold motor kan den sagtens??! hvad sker der for bilen ? skal lige siges tomgang skruen er sat stykke op for at den ik går ud


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2004, 21:47 
skruen=tomgangs skruen


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 okt 2004, 22:00 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Ja, lad os se en CO-måling, og også gerne et tal for HC, altså uforbrændt brændstof.
Kunne man forestille sig, at koldstartventilen hænger???

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 okt 2004, 22:42 
det skulle vel aldrig være sådan at du har en utæt indsugnings slange ??

når den så er kold slår chokeren jo til, efter den slår fra kan det muligvis være den ikke kan gå i tomgang ??

jeg ved hvertfald at uden vakum i indsugnings slangerne så kan den IKKE gå i tomgang overhovedet... så er besvin regulatoren/lufmængdemåler (den der sidder under luftfilteret) jo ude af funktion...

er jeg ikke på rette spor ? :?:


skou

min lider iøvrigt af samme symptom lige for tiden, men tror nu det er en utæt slange for den suuuuser når turboen arbejder... hvem der bare havde ferie og tid til rep :)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 okt 2004, 00:19 
Hmm ja du har fat i noget... men hvordan tjekker jeg det?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 okt 2004, 16:12 
du skulle kunne sprøjte noget æter på slangerne mens bilen står i tomgang.. nå ja så må du skrue den op imens, så den KAN gå i tomgang, hvis æteren kommer i nærheden af en utæthed skulle du kunne høre det på motoren.... den til køre hurtigere vil jeg da mene...

men en visuel kontrol ville måske kunne hjælpe i første omgang.... af med slangerne og sørg for at montere dem ordentligt igen...

skou


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 15 okt 2004, 17:47 
Hvor kan man købe samco silikone slanger henne billigst?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 16 okt 2004, 17:59 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 17:40
Indlæg: 837
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
hos slange manden i rødvig.. han er impotør af dem..

http://www.slangespecialisten.com/

_________________
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team