Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 22:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: min corsa
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
katja skrev:
okey hvad ville i sådan ca tro det ville løbe op i da evt ??? er nemlig vild efter det eller bliver det sku en 2.0 8v tror jeg

Du kan finde en Calibra FWD Turbo til rimelig penge i tyskland. Find evt en som har en skade bag på. Du kan kigge efter dem her http://uk.mobile.de Hvis du for fat i en der så har du jo alle delene du skal bruge. Motorstyring, bremser osv.

katja skrev:
ja det har jeg set men er det ikke nogen som har lavet en model sådan og evt betalt afgift af den :)

Jeg har ikke set nogen der har fået det. Jeg tvivler desvære også på at man kan. Man kan nemt bevise at bremserne kan klare de hk da de er fra calibraen. Men det bliver svære at man skal finde en godkendelse på at Corsa karrossen kan klare de ca 200hk som den for med Calibra motoren.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: min corsa
ja men der skulle køre en corsa a rundt med en 2.0 16v turbo har jeg da hørt om så det burde jo kunne lade sige gøre :)

Titel: Re: min corsa
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
katja skrev:
ja men der skulle køre en corsa a rundt med en 2.0 16v turbo har jeg da hørt om så det burde jo kunne lade sige gøre :)

Der er forskel på om der kører en rundt og om der kører en godkendt rundt hehe :wink: ...

Hvis der er blevet synet og godkendt en som kører på vejen så må din lokale synshal kunne oplyse dig om det. Og om du har mulighed for så at få godkendt din hvis det er samt hvad der ska laves ved den for at det muligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time