Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Nyt Medlem

Nogen der kender noget til dem, bliver der bedre lyd, og flere heste???

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
helt afhængigt af hvilket filter du snakker om de har jo en del forskellige.... lige fra noget der ligner et rumskib fra BR legetøj og til noget der nok ligesågodt kunne være fra K&N

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Hvis det er det filter der er hvidt i enden så lyder det af LORT. Det lyder som om der er en lillebitte mand der slår på tromme i tomgang. Uudholdeligt!!!! :evil:

Junior Medlem

MC LOST skrev:
Nogen der kender noget til dem, bliver der bedre lyd, og flere heste???

læste om en der fik smadret sin turbo pga deres luftfiltre kunne lade små sten komme igennem, mener der er en tråd herinde med det

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg har købt et af dem.... det ser nice nok ud..... jeg har ikke fået det monteret endnu så jeg ved ikke hvordan det lyder......model WS248 76mm med krom ende

http://www.simota.com/simota.htm

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
:( :( Det er præcis det filter jeg snakker om :( Der kom en udlændning på vores gør det selv værksted og spurgte om jeg ikke lige kunne hjælpe ham med at sætte luftfilter på. Og puuuuh et chok vi fik begge 2 da vi startede bilen om. Det lød som om en lille mand slog på tromme i tomgang. IKKE en god lyd. Vil håbe det lyder bedre på din ellers vil jeg garantere at du kaster det over højre skulder inden 5 min :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Barrit
Jeg har selv købt den model der ligner et KN, det kostede 199 kr, og det lyder sgu ligesom et KN, et filter er altså et filter, det er et trådnet med noget skum/Papir ligende matriale som renser, det er altså ikke ret meget andeledes om det hedder KN eller T-Hansen, lyden er ihvertfald den samme. Jeg er fint tilfreds og så ser det skam ok ud, de sælger også rensevæske til dem.

http://www.team-wild-ones.dk/images/bmw-m4.jpg

Titel:
hvis det er det blå filter fra Thansen. ja så er det med garanti en JR luftfilter, og ja de ligner et K&N filter og virker også lige så godt på de biler jeg har set. det er bare meget billigere.... hvad resten af de pop smarte krom besatte rumskib ligne filtre angår, så har jeg faktisk intet til overs for dem... et filter SKAL virke efter hensikten. og ikke bare være et pop smart dims der ser godt ud...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
det var der her han havde sat på den jeg havde kigget på og det ligner virkeligt som noget fra BR legetøj og ikke noget der pynter i et hvert motorum desuden grunden til at jeg skulle kigge ned i hans motorrum var fordi at han kunne ikke forstå hvorfor den ikke kunne trække så godt efter han havde sat det på.............. ja det tror sku da fanden når selve filter ellementet er på størrelse med noget jeg puttede på min 20mm bing karburator på maxipuchen i sin tid.... motoren kan sku ikke trække vejret igennem sådan et lille filter....... prøv at regn lidt på hvor mange liter luft det skal suge igennem det stakkels lille filter......... :roll: :roll:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=311 ... 1225864744

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Barrit
Ja, det filter der er ikke til andet end en gammel knallert, der er ingen gennemgang i dem. Det jeg købte er det her : http://www.thansen.dk/product.asp?c=312 ... 1225868352

det er ganske ok.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time