Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 22:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
C.Sørensen skrev:
hej alle sammen det drejer sig om min tidligere bil patrolen ham naren der købt den nhan har ikke omregistret den ifølge aftale så nu skal han nakkes :lol: nej jeg skal have fat i ham så jeg kan få den afmeldt
DATA
navn Michael Gren Jørgensen

tidliger Ugiltvej 600 9800 hjørring i uglit

bilen må befinde sig nord for aalborg jeg ved at han kommer i bil dillen aalborg

BILEN
Nissan patrol 3.3 TD
Sølv med sort vb skærm 33,12,5/15 muddr dæk BFC krom brazil fælge
ton ruder i harttop kænguro gitter i 1/2" sort rør samt hella 2000 lygter firkantet sort 2,5" side pipe men toyota corolla for sæde brun himmel der er en steen dreng som pisser en nordkap elg i hovede :D på bagklappen
bilen er meget grim bulet ridset med nr plade TC90880

hvis der er nogle som ville tjene lette penge så giv mig et pej om hvor bilen så jeg kan få fat i spaden
PS bilen er meldt til motorkontoret og meldt stjålet ved politiet
Dusør 1000kr (il at starte med )
hmm skriv evt en email eller PM til mig hvis du/i vil være anonym
på for hånd tak

måske en af disse? http://www.degulesider.dk/vbw/super/res ... mage51.y=0

michael

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
C.Sørensen skrev:
syntes du at det er grov :? at den nar ikke har om reg min bil så det kan komme til at koste mig over 10 kilo du må sku lige komme ind i kampen mester hvis jeg hade hans cpr nr så var det og så her inde og han skal ikke have en chance.

Du har hans fulde navn, så find hans adresse og kør op til ham istedet for,eller tør du ikke? Det er da noget nemmere end at involvere 800 andre i det. Og ja jeg synes det er for grov når manden ikke har en chance for at forklare sig. En sag har altid to sider. Kan det være manden er på sygehus eller lign.?? Kan være der er et eller andet galt jo.....
Så det er jo egentlig dig der skal lidt ind i kampen. Iøvrigt rimelig dumt at sælge en bil uden at omregistrere den med det samme

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
DorkVonWaterfall skrev:
Du har hans fulde navn, så find hans adresse og kør op til ham istedet for,eller tør du ikke? Det er da noget nemmere end at involvere 800 andre i det. Og ja jeg synes det er for grov når manden ikke har en chance for at forklare sig. En sag har altid to sider. Kan det være manden er på sygehus eller lign.?? Kan være der er et eller andet galt jo.....
Så det er jo egentlig dig der skal lidt ind i kampen. Iøvrigt rimelig dumt at sælge en bil uden at omregistrere den med det samme

Jeg tror nu nok, at C.Sørensen gerne ville konfrontere manden, hvis det ellers var muligt at finde ham :? .
Men du har måske et trick til at finde en person ud fra hans navn, som vi andre ikke kender :roll: ???
Venlig hilsen Lars.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja jeg vil også gerne høre det.........

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

man har da selfølgelig mandens adresse, fordi når man laver en slutseddel skriver man da hinandens oplysninger på den!!! Det gør jeg i hvertfald. Men når nu man har mandens navn, er det da bare at ringe til den lokale landsbysheriff og forklare dem situationen, og jeg er sikker på at de er behjælpelige.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
DorkVonWaterfall skrev:
jeg er sikker på at de er behjælpelige.

sjovt de har aldrigt tid og kalder sig underbemandede når man skal bruge dem. blev engang efterfulgt af en spriter jeg var på rulleskøjter og tilsidst kørte han ind i mig med sin bil og kom farende ud og da min kammis mor var oppe for at hente politiet så de kunne få stoppet ham i at kører sprit kørsel så var de underbemandede LIGE ind til de hørte at det var for hand skyld de skulle komme fordi ellers blev han smadret til plukfisk.......

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
tro mig jeg tør godt at konfrontere ham og hvad er det for noget lort at skrive, hmm nu er det sådan jeg også skriver slut seddeler på de biler jeg har haft jeg har faktisk haft/ soldt over 30 biler uden problemer så det skal du ikke belære mig om og den slut seddel jeg har på den handel her der passe ingen ting af hvad han har skrevet det var bare fordi at jeg fandt nogle af hans personlig papir i den bil jeg fik i bytte plus selvfølgelig reg attesten jeg kan stadig ikke se hvorfor at du syntes at han skal have en chance

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Så så så der gamle kolega :D

Jeg syntes også uanset hvad der er tilgrund til han ikke har omregget bilen, så skal han findes, og så hvis der er en "go" forklaring på hvorfor, skal det jo bare tilføjes her inde. Så alle andre kan se det.

Jeg har nu fået hjælp til at få en bil afmeldt af politiet. Men det var nok også fordi den var solgt til en forhandler, og han havde solgt den vidre uden at omregge den. De meldte pladerne stjålne. Så stoppede forsikringen.... Det var forresten Kadetten du fandt til mig.... :wink:

Der er desværre ikke så meget jeg kan gøre for dig her nede fra. Men held og lykke med at finde ham.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
hej gamle toyota mekker
hmm ja det er sku noget pis med den bil well det er nok mest det med pengene ja de rasler jo væk hver dag :cry: he he jeg kan godt huske den opel der... men jeg kan se at du er kommet til fornuft igen "toyota" hehe bad ass maskine :D nå jeg håber det går godt for dig og din datter du må pas på dig selv Mvh casper

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

ser du ingen legimitation på en mand du skriver en slutseddel med??så er den da ikke 5 potter pis værd, når man bare kan oplyse hvad man vil?? Ja et kan godt være det er noget pis jeg skriver, men det er vist dig der har kvajet sig lidt, er det ikke?? Håber selfølgelig at du finder manden så i kan få den omregistreret, men synes stadigvæk det er for meget at hænge en ud som ikke kan forklare sig......

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time