Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 23:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
hej alle sammen det drejer sig om min tidligere bil patrolen ham naren der købt den nhan har ikke omregistret den ifølge aftale så nu skal han nakkes :lol: nej jeg skal have fat i ham så jeg kan få den afmeldt
DATA
navn Michael Gren Jørgensen

tidliger Ugiltvej 600 9800 hjørring i uglit

bilen må befinde sig nord for aalborg jeg ved at han kommer i bil dillen aalborg

BILEN
Nissan patrol 3.3 TD
Sølv med sort vb skærm 33,12,5/15 muddr dæk BFC krom brazil fælge
ton ruder i harttop kænguro gitter i 1/2" sort rør samt hella 2000 lygter firkantet sort 2,5" side pipe men toyota corolla for sæde brun himmel der er en steen dreng som pisser en nordkap elg i hovede :D på bagklappen
bilen er meget grim bulet ridset med nr plade TC90880

hvis der er nogle som ville tjene lette penge så giv mig et pej om hvor bilen så jeg kan få fat i spaden
PS bilen er meldt til motorkontoret og meldt stjålet ved politiet
Dusør 1000kr (il at starte med )
hmm skriv evt en email eller PM til mig hvis du/i vil være anonym
på for hånd tak

Vedhæftede filer:
nissan1.jpg
nissan1.jpg [ 19.28 KiB | Vist 1481 gange ]

NISSAN PATROL 3.3 TD
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

C.Sørensen skrev:
hej alle sammen det drejer sig om min tidligere bil patrolen ham naren der købt den nhan har ikke omregistret den ifølge aftale så nu skal han nakkes :lol: nej jeg skal have fat i ham så jeg kan få den afmeldt
DATA

bilen må befinde sig nord for aalborg jeg ved at han kommer i bil dillen aalborg

BILEN
Nissan patrol 3.3 TD
ton ruder i harttop kænguro gitter i 1/2" sort rør samt hella 2000 lygter firkantet sort 2,5" side pipe men toyota corolla for sæde brun himmel der er en steen dreng som pisser en nordkap elg i hovede :D på bagklappen

hvis der er nogle som ville tjene lette penge så giv mig et pej om hvor bilen så jeg kan få fat i spaden
på for hånd tak

Fuck noget lort hva...Jeg ved det fordi jeg har prøvet med min 4x4. du kan faktisk ikke gøre en skid. Politiet kan/vil ik gøre noget, motorkontoret ja det siger vel sig selv!
Men jeg blev gjort opmærksom på at det var et stort problem for politiet og det faktisk sker meget tit, hertil ville den "rare" betjent gerne gøre opmærksom på og det var ikke noget han havde sagt, at hvis mand selv kunne gøre noget ville det være en god ide...hmmm det var nok ikke det han mente men bilen stod jo stadig i mit navn så jeg bestilte en nu reg.attest, omreg lortet. kørte ud og hentede pisset(så kan han lære det)..idioten troede jo bilen var stjålet, meldte det og jeg ringede så en uge efter, sagde jeg var ejeren og havde fundet den..Ja selvfølig solgte jeg den igen, sagde til den nye ejer at hvis han fik den omregistret samme dag fik han den billigt :D

Bare lidt stof til eftertanke.....

C.Sørensen skrev:
DATA

BILEN
Nissan patrol 3.3 TD

på for hånd tak

Fuck noget lort hva...Jeg ved det fordi jeg har prøvet med min 4x4. du kan faktisk ikke gøre en skid. Politiet kan/vil ik gøre noget, motorkontoret ja det siger vel sig selv!
Men jeg blev gjort opmærksom på at det var et stort problem for politiet og det faktisk sker meget tit, hertil ville den "rare" betjent gerne gøre opmærksom på og det var ikke noget han havde sagt, at hvis mand selv kunne gøre noget ville det være en god ide...hmmm det var nok ikke det han mente men bilen stod jo stadig i mit navn så jeg bestilte en nu reg.attest, omreg lortet. kørte ud og hentede pisset(så kan han lære det)..idioten troede jo bilen var stjålet, meldte det og jeg ringede så en uge efter, sagde jeg var ejeren og havde fundet den..Ja selvfølig solgte jeg den igen, sagde til den nye ejer at hvis han fik den omregistret samme dag fik han den billigt :D

Bare lidt stof til eftertanke.....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Jeg er fra Aalborg, skal glædeligt kigge lidt efter den for dig :) Skal forbi BilDillen lidt senere i dag, kunne være vi var heldige den holdt der :D

Har du ikke et telefonnummer man kan ringe eller smse på? :)

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hej!

Hvorfor vil disse skumle typer ikke omregistrere det købte køretøj???.
Er det for at slippe for udgifter til forsikring, hastigheds overskridelser osv.?

Kunne man ikke melde bilen stjålet hvis køber overskrider aftalte tidpunkt for omreg.

Hilsen D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østfyn
0-100 skrev:
Hej!

Kunne man ikke melde bilen stjålet hvis køber overskrider aftalte tidpunkt for omreg.

Hilsen D

Nej det kan man ikke da du jo selv har givet manden nøglerne samt regattest

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
heino, du har nok ret.

Politiet vil sikkert også betragte det som falsk anmeldelse.

Egentlig fantastisk at lovgiverne ikke hurtigt får lukket det smuthul.

Hilsen D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis i ser bilen, så klip pladerne på den og aflever dem på motorkontoret
så bliver bilen afmeldt og han skal betale for at få nye plader til den.. :)

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Det eneste du kan gøre er at afmelde forskringen og håbe på at fjolset bliver stoppet og får klippet pladerne osv.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
martin306xsi skrev:
Det eneste du kan gøre er at afmelde forskringen og håbe på at fjolset bliver stoppet og får klippet pladerne osv.

Du kan ikke afmelde lovligt uden at aflevere pladerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time