Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 09:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
HenrikGM skrev:
michael 1 skrev:
Jeg skal snart have skiftet toppakning, måske du kender til et produkt der kan gøre det for mig? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Du hælder bare noget flydende pakning på motoren. Ca, en tube i olien og een tube i kølevandet, så er alle problemer med din toppakning irrelevante efter et par timers brug ;-)

:shock: :shock: :shock:

Det er hermed gjort :wink:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
HenrikGM skrev:
michael 1 skrev:
Jeg skal snart have skiftet toppakning, måske du kender til et produkt der kan gøre det for mig? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Du hælder bare noget flydende pakning på motoren. Ca, en tube i olien og een tube i kølevandet, så er alle problemer med din toppakning irrelevante efter et par timers brug ;-)

:shock: :shock: :shock:

Det er hermed gjort :wink:

Titel:
Moderator

Fint, så er toppakningens tilstand ikke længere interessant ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvis nogen synes de har haft gode resultater af abcon er det udelukkende fordi de ALDRIG har brugt deres gearkasse eller motor hårdt altså fået godt med temperatur på pisset.
En ven der kører rally havde aldrig ødelagt en motor i den forbildelse,da de prøvede abcon boost sprang motoren i luften kort tid efter, de fik så lavet en ny som os spræng i luften så stoppede de med abcon og ja gæt selv motoren kører stadig...sjovt ik!!
Runis skrald tunede supra kørte fint og vi ved hvornår supra motoren er presset, det var den IKKE. Abcon boost på, anden gennemløb til raceX motor ud til alle sider...sjovt ik!!
Jeg har aldrig ødelagt en gearkasse i hele mit liv. Abcon til gearkasse på og yupti så havde jeg efter en times motorvejs med fuld klampe kunne jeg ikke sige nul gearkasser mere...sjovt ik!!

Titel:
Undskyld Jake..
"IRONI ON"
Er du snotdum ?? Hvis du allerede kender til 3 forhold hvor ABCON har smadret motor\gearkasser... Hvorfor hælder du det så på din egen ?? "IRONI OFF" Sorry.. men lige en tanke der fløj gennem hovedet på mig :oops:

Nej.. jeg vil også sige at ABCON lyder som en ordentlig gang lort.. Kan huske at testen i FDM, ikke gav noget negativ billede af produktet, men heller ikke noget videre posetivt.. Så suma sumrarum.. De kunne ikke bevise at ABCON havde virket...
Ligesom med den nye fine benzin man kan købe til +50øre.. Hvor fixt.. Weee.. Det er bare rigtig meget bedre.. Og mange siger at det virker rigtig godt... Mon det ikke bare er placebo effekten ?!? For hvis det er så godt, hvorfor har div. Superbil's producenter ikke være ude og sige til deres kunder at de kun må bruge denne special benzin...

mvH
|sAs|
Ps. Jake... hvorfor ?? haha

Titel:
Undskyld Jake..
"IRONI ON"
Er du snotdum ?? Hvis du allerede kender til 3 forhold hvor ABCON har smadret motor\gearkasser... Hvorfor hælder du det så på din egen ?? "IRONI OFF" Sorry.. men lige en tanke der fløj gennem hovedet på mig :oops:

Nej.. jeg vil også sige at ABCON lyder som en ordentlig gang lort.. Kan huske at testen i FDM, ikke gav noget negativ billede af produktet, men heller ikke noget videre posetivt.. Så suma sumrarum.. De kunne ikke bevise at ABCON havde virket...
Ligesom med den nye fine benzin man kan købe til +50øre.. Hvor fixt.. Weee.. Det er bare rigtig meget bedre.. Og mange siger at det virker rigtig godt... Mon det ikke bare er placebo effekten ?!? For hvis det er så godt, hvorfor har div. Superbil's producenter ikke være ude og sige til deres kunder at de kun må bruge denne special benzin...

mvH
|sAs|

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
|sAs| skrev:
Undskyld Jake..
"IRONI ON"

mvH
|sAs|

Hehe kender jeg alt for godt.... Syntes faktisk at jeg kunne mærke forskel da jeg prøvede at køre med noget af det nye i stedet for 92 blyfri. Siden har jeg kørt på almindelig 95 blyfri og det giver samme resultat men til billigere penge.

Titel:
|sAs| skrev:
Undskyld Jake..
"IRONI ON"

mvH
|sAs|

Nu var eksemplerne ikke stilt op i den rækkefølge de skete, men med de væreste tilfælde først så den eneste der er mindre begavet er vist dig, men det skal du ikke være ked af for der mange som dig der ikke tænker sig om før de skriver på div. forums. Hvordan kan du i din vildeste fantasi tro at jeg snakker med min ven der kører rally, ser runis motor sprænge i luften og så kører hjem og knalder min gearkasse..
Og hvis du ikke har prøvet den nye benzin så lad vær at udtale dig om den, hvis du havde prøvet den ville du vide at der er forskel og at flere af os der går og tuner rent faktisk kører på det..

Titel:
Vil lige tilføje til min tidligere post at jeg skam ikke tror at denne specialbenzin er helt uden effekt. Så ville det da være dumt at investere formuer i det. Men effekten af det er måske nok lidt begrænset for hverdagsbilisten... Jeg oplevede ikke stor nok forskel til at retfærdiggøre den større udgift.

Marc

Titel:
Citat:
Nu var eksemplerne ikke stilt op i den rækkefølge de skete, men med de væreste tilfælde først så den eneste der er mindre begavet er vist dig, men det skal du ikke være ked af for der mange som dig der ikke tænker sig om før de skriver på div. forums. Hvordan kan du i din vildeste fantasi tro at jeg snakker med min ven der kører rally, ser runis motor sprænge i luften og så kører hjem og knalder min gearkasse..
Og hvis du ikke har prøvet den nye benzin så lad vær at udtale dig om den, hvis du havde prøvet den ville du vide at der er forskel og at flere af os der går og tuner rent faktisk kører på det..

Nu ville jeg ikke rode mig ud i en længere diskusison.. MEEeeen !

Her er en test udført at tyske Adac
Billede

Eller læs hele testen på
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/Kraftstoffe_Umwelt/Test_Shell_V_Power/default.asp?TL=2

Og resultat... SKIDE GODT IK ?????? Døm selv Mester tuner Jake...

Og ang Abcon... Hvorfor sagde du ikke til den sidste af alle dem som du kender som har smadret deres motor med ABCON, at det nok var en RIMELIG dårlig ide ??
Hilsen
Supertuner |sAs|

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time