|sAs| skrev:
Undskyld Jake..
"IRONI ON"
Er du snotdum ?? Hvis du allerede kender til 3 forhold hvor ABCON har smadret motor\gearkasser... Hvorfor hælder du det så på din egen ?? "IRONI OFF" Sorry.. men lige en tanke der fløj gennem hovedet på mig
Nej.. jeg vil også sige at ABCON lyder som en ordentlig gang lort.. Kan huske at testen i FDM, ikke gav noget negativ billede af produktet, men heller ikke noget videre posetivt.. Så suma sumrarum.. De kunne ikke bevise at ABCON havde virket...
Ligesom med den nye fine benzin man kan købe til +50øre.. Hvor fixt.. Weee.. Det er bare rigtig meget bedre.. Og mange siger at det virker rigtig godt... Mon det ikke bare er placebo effekten ?!? For hvis det er så godt, hvorfor har div. Superbil's producenter ikke være ude og sige til deres kunder at de kun må bruge denne special benzin...
mvH
|sAs|
Ps. Jake... hvorfor ?? haha
Nu var eksemplerne ikke stilt op i den rækkefølge de skete, men med de væreste tilfælde først så den eneste der er mindre begavet er vist dig, men det skal du ikke være ked af for der mange som dig der ikke tænker sig om før de skriver på div. forums. Hvordan kan du i din vildeste fantasi tro at jeg snakker med min ven der kører rally, ser runis motor sprænge i luften og så kører hjem og knalder min gearkasse..
Og hvis du ikke har prøvet den nye benzin så lad vær at udtale dig om den, hvis du havde prøvet den ville du vide at der er forskel og at flere af os der går og tuner rent faktisk kører på det..