selt ikke nogen der har lyst til at give et seriøst svar ang. MC der kører 201 efter lige så mange meter? UNDERCO?? MVH. søren
Det er der så vidt jeg ved ingen standard cykler der gør...
Men eks. køre en 98' ´kawa ninja 900 en 1/4 på 9,2 sek med en udgang på 219km/t....
Håber du kan bruge det til sammenligning.....
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
tvivler ikke på at en eller anden SUPERDRENG PÅ 45KG har kørt på den tid i USA eller hvor ved jeg. men det er ikke mange der kommer under 10 normalt! MVH. søren
nu har jeg ikke lige en 1/4 mile på cyklen, men feks en ZX10R, testet i touring nyt, målt med 169cm høj, 65kg tung chauffør, målingen taget som snit af 2 kørsler i hver sin retning.
Taget i betragtning at Kims cykel har et par pedaler mere at træde med, så er tiderne såmen ikke helt tovlige.
Mvh
Henrik
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Jeg vil lige kommentere at Kims aka XXblade Honda CBR "1100" fireblade er temlig hurtig. Vi mødte hinanden en dag hvor jeg kørte på min ZXR 750 og han overhalede mig sådan i acceleration fra 0 - XX km/t at jeg troede min ellers fine ZXR var en lovlig Puch Maxi... Så den er altså ret hurtig. Der er endda en vægtforskel på os på ca. 20-25 kg - jeg er den lette...
Jeg vil lige kommentere at Kims aka XXblade Honda CBR "1100" fireblade er temlig hurtig. Vi mødte hinanden en dag hvor jeg kørte på min ZXR 750 og han overhalede mig sådan i acceleration fra 0 - XX km/t at jeg troede min ellers fine ZXR var en lovlig Puch Maxi... Så den er altså ret hurtig. Der er endda en vægtforskel på os på ca. 20-25 kg - jeg er den lette...