Nu skulle man måske lige sige at den JUN Supra der kørte på bonneville , ikke havde ret meget med en gade supra at gøre. F.eks manglede der 2 cylindre og ca 1 liter slagvolumen.
Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
yugoen fik sin indkaldelse for nogle uger siden, så eftersom jeg har en uno T på vej på banen så valgte jeg bare at aflive yugoen og det skete så endeligt ca kl 14 igår fredag... ionsdags pillede jeg motor og div andre interessante ting ud, så det er desværre enden påen sjov tid i en sjov vogn.
i artiklen i vmax hvor den var med skrev ejeren at han testede den mod en kammerats hurtige 1100 motorcykel... (ved ikke hvad for en), men når bilen kunne køre fra motorcyklen mellem 150 og 250 så var motoren indstillet rigtigt
der var to motorcykler med ved dhb for ca 4 år siden i vandel, den hurtigste tid var så vidt jeg husker omkring eller lidt under 11 sek, udgangs hastighed på 239 kmt, hvor "popeye" og den grønne escort "kun" nåede 218 kmt.....
Mads RR skrev:Nu skulle man måske lige sige at den JUN Supra der kørte på bonneville , ikke havde ret meget med en gade supra at gøre. F.eks manglede der 2 cylindre og ca 1 liter slagvolumen.
Mads RR
Du må hjem og læse på lektien igen mads. rekord forsøget jeg snakker om her var i forbindelse med lanceringen af JUN´s 3.2L stroker kit og klasssen der blev stilt op var 3-4.2 med tryk. det er rigtigt at JUN har lavet en supra med motoren fra en mr2 turbo men det er ikke denne og at JUN supraen ikke har noget med en gade bil at gøre er endnu mere vrøvl, bagtøj og gearkasse var standard. Kassen var kun modificeret med Ikeya skift og ekstern køler så derfor synes jeg i høj grad det er værd at nævne i dette sammenhænge...du må da også selv kunne se at det gir ingen mening at ligge en mindre motor i en bil der skal lave en topfartsrekord Mere på www.junauto.co.jp