Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 23:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Jo en godt pumpet supra skal nok indhyle dig i dækrøg. :D

Den skal _virkeligt_ pumpes før den indhyller den aktuelle mc i røg. _VIRKELIGT_ P U M P E S.

Der har vist ikke været noget på vandel endnu der har haft en reelt chance. Ikke engang TTE kan være med her. Eller Kiesas supra for den sags skyld.

att xxbalde, hvad går den aktuelle MC på en 1/4?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Har aldrig kørt 1/4 med rigtigt tidstagningsudstyr, men har prøvet 1/8 og der går den forbi på 7.02 med 201kmt hvis ellers min launch er ok.

Men en 10 sek tid er den nok god for hvis der kom en lidt lettere fører på........ :P

Titel:
Moderator

Well, hvis du slipper gassen, v 201m og blot holder farten på de 200, så kører du en 10,6sek tid på 402m.

Så mon ikke den kan gå 10sek også selvom cyklen(!!) er for tung..... :D

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

UNDERCOVER hvilken mc er det der kører 201kmt efter 201meter? mvh. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Citat:
UNDERCOVER hvilken mc er det der kører 201kmt efter 201meter? mvh. søren

Åhhh ja... Dem var der en del af på mosten mc raceday....
Både med og uden turbo.... :D

Citat:
Har aldrig kørt 1/4 med rigtigt tidstagningsudstyr, men har prøvet 1/8 og der går den forbi på 7.02 med 201kmt hvis ellers min launch er ok.

Men en 10 sek tid er den nok god for hvis der kom en lidt lettere fører på........

Min Hornet 600 er opgivet til 11.7 på 1/4milen....
Mon ikke du giver mig mere end 1.7 sek. baghjul? :D

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
xxblade skrev:
Ja det går da pænt stærkt, men de første 260 ordner den på 1000meter, det er resten der kræver "muller"

Der er intet på hjul der slår acceleration på en motorcykel med 180hk, her bruger man hele kroppen til at accelere med !!!!

Har du en udskrift af de 180hk for det tror jeg ikke den har, for den har vel ikke mere end en gsx1300R.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö, Sverige
xxblade skrev:
Ja det går da pænt stærkt, men de første 260 ordner den på 1000meter, det er resten der kræver "muller"
HenrikGM skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Jo en godt pumpet supra skal nok indhyle dig i dækrøg. :D

Den skal _virkeligt_ pumpes før den indhyller den aktuelle mc i røg. _VIRKELIGT_ P U M P E S.

Der har vist ikke været noget på vandel endnu der har haft en reelt chance. Ikke engang TTE kan være med her. Eller Kiesas supra for den sags skyld.

Jeg skal bruge 1.100m for at ramme de 260Km/t
Og der er ingen tvivl om at f.eks Kiesas Supra er MEGET hurtigere hurtigere en min bil.
Så umiddelbart tror jeg godt at sådan en Supra er leveringsdygtig i en gang røv? :o

Titel:
Man siger at 1/8 tiden x 1.55 er nær på 1.4 mile tiden så 7 sek = 10.85 på 1/4 milen. Supramanden kørte 9.2 på bilsport action meet Men alf hansson kørte 8.94 i sin gto som kører på gaden. Jeg kender en vandalist der har sidet bagpå en 200 hk hayabusha med 300 kmt på vej fra Vig til Nykøbing sj han sagde jakken blev trykket ind mod brystkassen.

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Kbh
jeg har selv haft en supra mk 4 som mand vist roligt kan sige var møg tunet (den røde hvis nogen evt. har set den)
Jeg har ved flere lejligheder kørt omkap med mc fordi det faktisk er det eneste der kan måle sig med supraen i den diciplin den mestre rigtig godt nemlig acc. over 100km/t og op. min kammerat havde en zx12-r og vi har kørt mange gange.
en mc er hurtig 80-250 hvor supraen er hurtig fra 130-330 for at gi jer en ide om hvor hurtig den er kan jeg gi det her ex. en bil der klarer 100km/t på 10sek. hvis i forstiller jeg den acc. for "fuld hane" ved acc. 70 og op sådan gør supraen ved 270.
Topfarts rekord med supra har JUN AUTO med 401 km/t på bonneville salt lake. Blitz supra i gadetrim kørte 365km/t min gamle har vist 345km/t men blokken smeltede os sammen ved forsøget :lol:

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö, Sverige
JAKE skrev:
Min gamle har vist 345km/t men blokken smeltede os sammen ved forsøget :lol:

Surt! Men man skal selvfølgelig prøve! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time