 |
Mester Medlem |
Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05 Indlæg: 2515 Geografisk sted: Veksø Sjælland
|
jeg forstår ikke hvorfor du skriver at det hele tiden går i stykker... jeg kender da en del med SKRALD tunede motorer der godt kan holde... vi ved jo ikke hva manden har tænkt sig at lave. hvis vi snakker om at lave en trykladet motor i tip top stand og så tune den derudover ja så afhænger det jo af kørerens højrefod om det holder.
1: motoren (læs olien) SKAL køres varm før den får kniven
2: motoren (læs turboen) SKAL "køres kold"
3: motoren skal ha skiftet olie nogenlunde ofte man ku sige hver 5000 km, og her ville jeg også skifte filter
4: ved kørsel til arbejde kan man jo bare lade være at køre med tryk på, så yder den ikke sit max og bliver dermed ikke slidt selvom der måtte være mere end 100% tuning i forhold til std.
_________________ Brap brap brap... 
|
|