Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 23:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: T-Hansen ....
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hejsa

Ville lige høre folks mening om (Thansen) :evil:
Personligt har de lige kostet mig en Turbo + en motor, pænt bittert...
så jeg vil gerne ADVARE folk mod deres så kaldte "Sportsfilter" SIMOTA
dette "Luftfilter" som skulle gi et bedre flow i dytten, men det leverer desværre også sten på 2*2 mm. Så er det ik sjovt længere... :cry:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem

Skod, vil personligt ikke engang købe et tændrør til min plæneklipper hos dem :wink:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Har kun købt nogle pære til instrumentet hos dem, vil dog ALDRIG købe noget der har noget med motor at gøre hos dem, og heller ikke hos Høyer

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
vil sige vurder selv om det er iorden når du har stumpen i hånden.....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Dalby Sydsjælland (syd for køge)
Danny Salling skrev:
Har kun købt nogle pære til instrumentet hos dem, vil dog ALDRIG købe noget der har noget med motor at gøre hos dem, og heller ikke hos Høyer

Hvad er der galt med Høyer??

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Har købt bagkofanger tændspole og støddæmperkonsoller hos dem. Er fuldt ud tilfreds men ville nok tøve med at købe motordetaljer... Men som Tinasmartin pointerer så vurder det når du står med det. Andet er umuligt. Lidt som at sige at TV købt i bilka er skod når det samme apparat i fona er fint!!

Titel:
Thansen som sådan fejler ikke noget, bare man lige manorere uden om det ragelse de også har.

Mange af stumperne er precis de samme som du f.eks får hos Mekonomen eller Meca. Lygterne de har til Peugeot er fra Valeo. Precis de samme som dem du køber hos Peugeot. Deres Dan-Speed sportsudstødninger er så vidt jeg ved lavet hos JP-Group i Viborg. De levere bl.a også original udstødninger til VW og Porsche.

Min bror som har værksted siger det samme. Han tilføjer desuden at hos de "autoriserede" reservedelsforretninger er man begyndt af få stumper af nye og for ham ukendte fabrikater. Men mange af navnene genkender han hos Højer/Thansen. Men i de her moderne tider kan det også være svært at følge med, fabrikkerne opkøber hinanden og får nye "smarte" navne hele tiden.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Croneren skrev:
Danny Salling skrev:

Hvad er der galt med Høyer??

Har en kami som købte en kobling hos dem, den holdt under et år, og det er altså ikke ret meget. Og jo den var monteret rigtigt og de havde ikke glemt at gøre noget eller stramme boltene ;-)
En anden kami havde købt hjullejer hos Høyer, de holdte to måneder, magen til lort skal man da godt nok lede længe efter vil jeg mene. Man kan da muligt være heldig med sine køb af slid dele hos Høyer til de forskellige mærker, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg gør det i hvertfald aldrig når jeg har hørt fra to stk. kami at det er noget lort :-/

Titel:
Medlem

Prøv lige at pristjekke inden I farer ind til Thansen eller lignende firmaer...

De er altså ikke så billige som de reklamerer med.... det samme kan siges om bilka....

Fx.. en forrude til en Vectra A koster ikke alverden, men du skal også lige bruge noget rudelim og en ny liste... gæt selv hvilken pris kunden fokusere på og så opdager man ikke at man har blevet Kn..... godt og grundigt i R....

Iøvrigt er Thansen og lignende firmaer ikke istand til at levere stumper til biler lidt ud over de sædvanlige....

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Buus skrev:
Iøvrigt er Thansen og lignende firmaer ikke istand til at levere stumper til biler lidt ud over de sædvanlige....

Nej det kunne være rart hvis de havde komplette reservedels "lister" til de enkelte biler i stedet for det begrænsede udvalg... men lidt er bedre end intet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time