Yugo Turbo skrev:ha ha en til der mener 500 hk er mere fart og lyd end 7000 hk på methanol... nå men selv om det lyder bondeagtigt så vælger jeg nu stadig traktortrækket. venlig hilsen Lasse
Hvis det udelukkende er hk´er der bestemmer hvor se værdigt en maskine er at se på, så synes jeg at du tage ned til den nærmeste større havn og se på færger.
Eller måske smide "Titanic" i videomaskinen. Så kan du se 36.000hk på DAMP blive fyret af...
Hvis det udelukkende er hk´er der bestemmer hvor se værdigt en maskine er at se på, så synes jeg at du tage ned til den nærmeste større havn og se på færger.
Eller måske smide "Titanic" i videomaskinen. Så kan du se 36.000hk på DAMP blive fyret af...[/quote]
Jep arbejder med at lave skibsmotorer de bliver ikke nagivet i hk men stempel diameter de største vi laver er 50cm med en slaglængde på 2meter de kan gå 11 omdr i minuttet i tomgang
nå jakob, hva synes du en skibsmotor med 11 omdr pr min, fuck det var da et af de fedeste forslag jeg har hørt om de sidste par år, lover at jeg næste år tager på færge tur frem for traktortræk...
jep mig igen som heller ville være ude på på nissen og KUN nøjes ned 500 hk,det kan godt være at det rygger i no.... nå 7000hk bliver trykket af,meeeeen de køre kun lige ud,så er 5oohk som blliver lagt skråt sidelængs ind gennem en chiane men træk på alle 4 hjørnre efter min mening alså feder men hvær sin smag