Fakta om at lette bilen for vægt?
Redaktør: Moderatorer
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
NMB1022 skrev:Jo fiberbagklap men ABSOLUT ikke let. Den er faktisk MEGET MEGET tung
Okay - Jeg har nu aldrig haft en i hånden. Undrede mig bare over du ville lave i fiber, når nu den var sådan ab fabrik
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Slavteren skrev:Ikke for at lægge mig ude med de tunge drenge (Morten), men laver mand det rigtigt, behøver glasfiber absolut ikke at veje det samme sam stål for at ha den samme styrke. I de fleste tilfælde kan det laves både stækere og lettere end stål. Det samme gælder kulfiber, gøres det forkert er der ikke noget at hente. (gælder vel egentlig for alt tuning)
Har ikke nogle tider på det, men jeg har hevet 70kg ud af min panda, og det kan bestemt mærkes.
(45hk)
Jeg er ikke tung
Biler er meget tung.
Støv sugerprincippet virker ikke særligt længe, der skal en vacumpumpe til, dette gælder både glasfiber, og kulfiber.
Jeg har også gået og drømt om kulfiber til div dele, men jeg holder mig til aluminium, da det kan jeg forarbejde. på relativ kort tid.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html