PR-Design Styling Center Fyn 21 August
Redaktør: Moderatorer
-
klarsoe
- Geografisk sted: Egtved
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
fuck nu jeres firma reklammer ad H.... til............................ skod
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
TurboSøren
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Holbæk - Vestsjælland
tinasmartin skrev:fuck nu jeres firma reklammer ad H.... til............................ skod
Godt være at det er irriterende at se på, men kan du ikke tage at begynde at moderere dit sprog en smule...
Celica GT-FOUR - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14265
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
Godt være at det er irriterende at se på, men kan du ikke tage at begynde at moderere dit sprog en smule...
Det er ikke forfærdeligt langt tid siden sidst at der var lang diskussion om et emne der blev rimeligt varmt..
Godt nok den største reklame jeg har set herinde..
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
havnerenn
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
TurboSøren skrev:kan du ikke tage at begynde at moderere dit sprog en smule...
hvis det irritere >dig< så lad være med at læs indlægget og hop videre til næste indlæg >ytringsfrihed< jeg siger tingende som det falder mig ind og hvis jeg mener noget er pisse irriterende så mener jeg ikke at jeg skal tage vat i munden mens jeg siger >MIN< mening..... du kan jo gøre som du vil..
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk