har en kammi som kører mini han skal mulighvist købe en 1380'er som har fået lavet alt i motoren race knast andet vippetøj og alt muligt men så er der kommet et ultra light svinghjul på som kun vejer 3,8kg hvor oem vejer ca 7kg og han sagde efter at have været ude og prøvekørt motoren når de trækker der ud af går den ikke meget vildere end hans egen 1275'er (tror jeg det) og når de så skifter fra 3 til 4 så sker der bare ingenting og den kan max kører ca.140 hvor hans snildt går 180 på toppen så er det jeg tænker på
hvad er den "bedste" vægt på et svinghjul??.....
kan fårstå det er noget med at det skal veje ligeså meget som den enerti de roterende dele i motoren frembringer for at motoren ikke skal have nogle død punkter... hvordan finder man så denne vægt og kan det lade sig gøre eller er jeg gal på den til at starte med??......