Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 14:14

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvorfor er Pontiac Ferio så meget brugt som kitcar har den selvbærende bund ?
For de kit som man kan købe som ligner en diablo har jo et helt andet tag ? så er det muligt at syne det i DK?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Hej...Grunden til at Fieroen er så populær til ombygning er at man ikke ændrer på alt det bærene i bilen. ser du på en Fiero er ALT der er bilens farve i plastik. Jeg har selv haft en som jeg købte adskilt og samlede den..Jeg har en kæmpe bog med alt der findes til den bil ombygninger kit mm........og det kan synes i DK i de fleste tilfælde men kræver en afgift ligesom når man ændrer en vw bobbel til en Beach buggy....

Hilsen Lars

Titel:
er det muligt man kan få din private mail eller tlf. nummer da det lyder som om du er lige den jeg skal have fat i

Titel:
Hej...

Jeg vil gerne hjælpe dig. jeg er lidt presset for tiden jobbet gået konkurs, er ved at flytte.hmmm en smule stressene.....nok jammer for denne gang.

Du kan starte med at tjekke http://www.pisafierohq.com dettte er den bog jeg taler om,

skal du ud og finde en Fiero til ombygning så find en SE model men den skal være med V6 glem alt om 4 cyl. udgaven (dårlig gearkasse for tuning mm. samtidigt er 4 cyl nogenlunde lige hurtig som Fiat 600....

gå også efter en manuel gearkasse da automatudgaven er noget kedelig.

Til evt. skeptikere så styrer en Fiero ganske godt har en kammy med en 911....han måtte opgive på de små krogede landeveje.....

Hilsen Lars.... du kan maile mig lchristi@ofir.dk men jeg tjekker den ikke så tit....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time