jeg vil sige det sådan her hvis de sidder og læser med herinde så vil jeg give dem en RIMELIG god advarsel jeg skal aldrigt finde en uautoriseret person med fingrende i nogle af mine ting for så tør jeg ikk tænke på hvad der vil ske men jeg kan sige så meget som en jeg mødte han sagde han havde nemligt taget en med fingrende i hans tændingslås: enten så tager du denne store røvfuld eller også ringer jeg til panserne så svarede den langfingrede at han tog røvfulden og så fik han satan edme en røvfuld uden lige så han hverken kunne tælle stjerner eller gå OG SÅ BLEV DER RINGET EFTER PANSERNE så kunne han lære det.......... (panserne spurgte hvad der var sket og så sagde han at den langfingrede var faldet og så grinte de og tog ham med).....................
for jeg føler med dig fik engang først nakket min anlæg sub forstærker og hele lortet sidste nye sony black front da det første kom på markedet og havde endeligt sparet lærlinge penge sammen til at købe noget ordenligt for efter et par måneder at få det stjålet ikke nok med det så fik jeg skrabet noget nyt sammen stadigt for mine lærlinge penge og så tog de fandme hele bilen og skar gulvtæppet op for at få signalkabler og hele lortet den blev kun til transportmiddel der efter så derfor har jeg et rimeligt stort had ophoppet i mig så jeg glæder mig til en dag det skal ud så skal det fandme regne med lyn ned over stodderen OG DET BLIVER STORE LYN..............