Hvilken bil er den optimale "gangsta ride"?
Redaktør: Moderatorer
-
Søren H
Hvilken bil er den optimale "gangsta ride"?
Ja vil gerne høre jeres mening om hvilken bil er den mest gangsa agtige bil. Ok nu snakker vi om biler som er tilgængelige for os "normale" mennesker
Min er nok en Calibra!
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
Der er da INTET "gangsta ride" over en Calibra efter min mening!! Næhh en Honda accord (den model der findes i '95) med 18" chromhjul og Skamsænket. Har en kammi med sådan en accord og han kan trække den SYGE opmærksomhed selvom jeg kører lige foran ham
Men fed er den sku selvom prisen på det hele er HELT i bund
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Gummispoiler
- Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
- Kontakt:
-
Bror Fusk
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
BMW E30 selvfølgelig
Der er intet der ikke kan klares med et stykke ståltråd!!!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
-
skou
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
skou skrev:i en sort ASTRO van med en brølende V8'er, og så ellers med total sort tonede ruder.....![]()
skou
med V8?? er den ikk rimeligt sjællen?? er den ikke normalt med en V6 kværn..........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk