Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 20:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Trans am en har en ny 825 hk 540 så han brugte ikke gas for at køre de tider han gjorde det vil kræve track bite at bruge gassen ellers vil det bare gå op i røg. De er faktisk dot mærkede mt et street dækkene selv om de ikke er egnet til gadebrug. Har dog altid undret mig over at man må godt have 4 turboer men ikke gas???

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Synd med corolaen det var så sejt det da nappede supraen !!!!

Tror også de fleste der var der oppe synes !!

Respekt for et projekt at gå i gang med, har han lavet det selv ?

Titel:
Mester Medlem

ALT på den bil er hjemmelavet ja... Styrboksene er endda de originale sug bokse der er "fusket" lidt med.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, det var totalt latterligt den corolla ikke måtte deltage, det står der Intet om i reglerne.
Lad os lige høre hvem der bad om at få den disket !!!

Titel:
Moderator

Anonymous skrev:
Synd med corolaen det var så sejt det da nappede supraen !!!!

Respekt for et projekt at gå i gang med, har han lavet det selv ?

Respekt for et projekt at gå i gang med, har han lavet det selv ?[/quote]

Det er især noget _P_I_S_ Vmax laver når de udelukker ham, fordi han sidste år fik mundtligt tilsagn på at bilen kunne køre med til DHB iår.

Men de fleste ved efterhånden hvem det var der fik dem udelukket, og med lidt held så skammer de sig bare en lillebitte smule.

Så hvis man bygger en bil til DHB skal man bare være 100% klar over at bilens deltagelse afhænger af om en konkurrent få ondt i røven over at "hans bil kan ikke synes, buhu" hvorefter man så bliver udelukket. Cool nok. Jeg tror sgu jeg får min gamle volvo synet lige før DHB, og nedlægger protest mod stort set alle de andre for at de ikke kan synes, hvorefter danmarks

Ellers skal Vmax jo vælge den "rigtige" løsning(når det jo er et krav at bilerne kan synes!) og arrangere et syn på stedet af vinderbilerne i alle klasserne.

Selv sammensætningen af elimineringen ser meget pudsig ud.(tænk selv den tanke videre!)

Man kan næsten få den tanke at Vmax ikke er helt upartisk mht hvem der vinder DHB....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Respekt for den corolla tror også alle tilskurere var klar over hvilket arbejde der er lagt i sådan en bil !!!!

Især at han har lavet det selv, der må have gået nogle mørke vinteraftner :D

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

men hvem nedlagde protesten, jeg ved det f.eks. ikke, og jeg er nysgerrig!

Titel:
Nyt Medlem

HenrikGM skrev:
Ellers skal Vmax jo vælge den "rigtige" løsning(når det jo er et krav at bilerne kan synes!) og arrangere et syn på stedet af vinderbilerne i alle klasserne.

Ved den løsning har de biler med tryk jo en "kæmpe" fordel ved at de har/kan montere justerbart ladetryk, gemt et sted i kabinen. Dermed ikke sagt den mulighed er "forkert", men det er svært at sikre sig 100% at bilerne kan synes... :lol:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hej Henrik. En skam, at vi ikke fik hilst på hinanden nede i Vandel.
Men den, som venter på noget godt, venter ej forgæves.

Og lige en tak for samværet til Havneren, lqs, hye, clisse, musen, narko, Yogo-Lasse, og hvem som jeg ellers fik lov til at genere lørdag aften, det var HYGGE!!!
Att. lqs/Søren: Næste gang bliver vi nødt til at lægge arm, for lige at få et par ting sat på plads...

Til sagen:
Det er jo klart, at man i en sådan konkurrence om at være "Danmarks Hurtigste Bil" ikke kan stille op på lige vilkår.

Kan man få synet og godkendt en Sierra, hvor bagtøjet er svejst til 100% spær????

Alle stiller jo bare op med hvad de har haft af muligheder for at bygge, økonomisk og teknisk.

Og det er underholdningsværdien for publikum, som giver os mulighed for at mødes på denne måde.

Husk på, at når du deltager i konkurrencer handler det ikke om, hvorvidt man taber eller vinder.
Det handler om, hvor fuld man bliver...... :lol: .

Jeg synes, at DHB 2004 var en GOD fest.

Den to-motorede Corolla er naturligvis snyd, men kan nogen her komme med en forklaring på den tekniske løsning???????
Den bil tager jeg gerne hatten af for, her sejrer kreativiteten over småligheden.

Derimod kunne jeg forestille mig en "omvendt" regel, nemlig at deltagende biler SKAL være "modificeret".
Ellers stiller jeg da bare op i Transitten til næste år, og sparer lidt gryn....

Bare et lille input.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
kan ikke forstå i er så sure over at en bil med to motorer ikke måtte være med... synes det var helt i orden... !

ellers stille jeg op med at bil med 17 jetmotorer næste år og bliver stiktosset når den ikke må være med... JAMEN den er da lige synet... :roll:

ej pjat men princippet i det....

bortset fra det så ER den imponerende hurtig....!!

skou

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time