Hej Henrik. En skam, at vi ikke fik hilst på hinanden nede i Vandel.
Men den, som venter på noget godt, venter ej forgæves.
Og lige en tak for samværet til Havneren, lqs, hye, clisse, musen, narko, Yogo-Lasse, og hvem som jeg ellers fik lov til at genere lørdag aften, det var HYGGE!!!
Att. lqs/Søren: Næste gang bliver vi nødt til at lægge arm, for lige at få et par ting sat på plads...
Til sagen:
Det er jo klart, at man i en sådan konkurrence om at være "Danmarks Hurtigste Bil" ikke kan stille op på lige vilkår.
Kan man få synet og godkendt en Sierra, hvor bagtøjet er svejst til 100% spær????
Alle stiller jo bare op med hvad de har haft af muligheder for at bygge, økonomisk og teknisk.
Og det er underholdningsværdien for publikum, som giver os mulighed for at mødes på denne måde.
Husk på, at når du deltager i konkurrencer handler det ikke om, hvorvidt man taber eller vinder.
Det handler om, hvor fuld man bliver......

.
Jeg synes, at DHB 2004 var en GOD fest.
Den to-motorede Corolla er naturligvis snyd, men kan nogen her komme med en forklaring på den tekniske løsning???????
Den bil tager jeg gerne hatten af for, her sejrer kreativiteten over småligheden.
Derimod kunne jeg forestille mig en "omvendt" regel, nemlig at deltagende biler SKAL være "modificeret".
Ellers stiller jeg da bare op i Transitten til næste år, og sparer lidt gryn....
Bare et lille input.