Har du et "fast" værksted???
Så prøv da at få dem til at ringe til skolen og sige, at de har behov for hjælp.... Ellers din lokale Automester/Whatever, måske bare skolen VIL kun rulle for momsregistrerede....
Det er da et forsøg værd.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Nogle gange ruller de også elevernes biler, sådan bare lige for at vise hvordan det foregår....
Så hvis du kender en der går på skole derude kan du vel få ham til at spørge en lære, om han må få sin "storebrors" bil rullet...
Går den, så går den.....
Og det er jo en gratis metode...
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
Helt korrekt.... Den der smører godt, kører godt.. .
Bare rend dem lidt på dørene, Thomas. Det skulle da være underligt, om der ikke var en lærer eller to, som gerne ville lure lidt på din bil!!!
Den bil er jo ikke lige en metervare.
Og hvis ikke det kan overtale dem, så har de fandme ikke fortjent at få lov til så meget som at drømme om rigtige biler.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Transitfar skrev:Helt korrekt.... Den der smører godt, kører godt.. . Bare rend dem lidt på dørene, Thomas. Det skulle da være underligt, om der ikke var en lærer eller to, som gerne ville lure lidt på din bil!!! Den bil er jo ikke lige en metervare. Og hvis ikke det kan overtale dem, så har de fandme ikke fortjent at få lov til så meget som at drømme om rigtige biler.
Tror jeg kører derud i morgen... så lang tid tager det altså heller ikke at måle den, skulle jeg mene.
Jeg er der iøjeblikket og jeg kan lige spørge imorgen for jeg har lige været på kursus der hvor de har rullefelt og den lærer vi havde sagde at vi bare kunne komme og betale 600 (for en arbejdstime) når de havde tid så var det ikke et problem.
Hvad blev folk enige om? Ringede man derud, eller kørte man bare derud og håbede på det bedste? For det kunne da være sjovt at få sin bil rullet, uden at skulle af med 1000 slag