Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 jun 2025, 19:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
:evil: :evil: Så er det endelig sket! Benzinen er røget over 9kr/l!! Hva er det for noget svineri benzinselskaberne byder et i forvejen bilhadende DK?? :evil: :evil: Det var fint nok med en priskrig der ikke, som det var hensigten, har flyttet på markedsandelene selskaberne imellem. Og DK Benzin kunne ikke være med og måtte næsten lukke. Og nu ska forbrugerne så betale de milliardtab selskaberne har lidt. Og når der ikke er priskrig, bruger de alle mulige og umulige dårlige undskyldninger som terror og krig i Mellemøsten som påskud for at sætte prisen op!! Hvorfor ligger prisen så rimelig stabilt i Tyskland, som ikke engang er selvforsynende med olie, som vi er i Danmark?? Det er ikke andet end korruption og manipulation fra de danske benzinselskaber!! Hvis jeg boede tættere på grænsen til D ville jeg kører derned og tanke hvergang! Jeg håber så en masse herinde vil tage det som en opfordring, da en total boykot af de danske benzinselskaber nok er urealistisk. Hvis det endelig ku realiseres bare ÉN DAG, hvor folk måske kørte til D og tankede, kunne de danske benzinselskaber måske lære at opføre sig ordenligt over for befolkningen. Det er s´gu dyrt nok at være dansker!! Derfor behøver de ikke at udnyttet det yderligere.

LORTELAND!!!!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Ved ikke om du har lagt mærke til det men det er altså ikke kun i lille Danmark at oliepriserne er sindssygt høje... og benzinkrigen er skam stadig i gang. Indrømmet på et lavere blus men den er der. Har personligt sænket prisen 21 øre i dag... Har sgu heller ikke selv nogen interesse i at betale formuer for lortet... Men måske det snart kunne få regeringen til at fjerne en afgift eller to... who knows.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Dobbelt Post...

Senest rettet af Dagooz 08 maj 2004, 16:29, rettet i alt 3 gange.

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
s@g skrev:
:evil: :evil: Så er det endelig sket! Benzinen er røget over 9kr/l!! Hva er det for noget svineri benzinselskaberne byder et i forvejen bilhadende DK?? :evil: :evil: Det var fint nok med en priskrig der ikke, som det var hensigten, har flyttet på markedsandelene selskaberne imellem. Og DK Benzin kunne ikke være med og måtte næsten lukke. Og nu ska forbrugerne så betale de milliardtab selskaberne har lidt. Og når der ikke er priskrig, bruger de alle mulige og umulige dårlige undskyldninger som terror og krig i Mellemøsten som påskud for at sætte prisen op!! Hvorfor ligger prisen så rimelig stabilt i Tyskland, som ikke engang er selvforsynende med olie, som vi er i Danmark?? Det er ikke andet end korruption og manipulation fra de danske benzinselskaber!! Hvis jeg boede tættere på grænsen til D ville jeg kører derned og tanke hvergang! Jeg håber så en masse herinde vil tage det som en opfordring, da en total boykot af de danske benzinselskaber nok er urealistisk. Hvis det endelig ku realiseres bare ÉN DAG, hvor folk måske kørte til D og tankede, kunne de danske benzinselskaber måske lære at opføre sig ordenligt over for befolkningen. Det er s´gu dyrt nok at være dansker!! Derfor behøver de ikke at udnyttet det yderligere.

LORTELAND!!!!!

Kan kun være enig med dig, her hvor jeg bor ligger priserne pt. på 9,09 for blyfri 95. Men jeg synes da at det er lidt skægt at det ikke er andet end hvad, en måneds tid siden, at du lavede skæg med at du havde se at benzinen i Nyborg kostede over 9.00 kr... - det kan være farligt at lave skæg :!:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
tankede til 9.16 forleden, dog var dette 98 blyfri... det er sku røveri, godt svend auken er blevet pillet fra posten, tror aldrig det er blevet så meget dyrere at være dansker som den tid han sad og delte afgifter ud! man sku næsten tro den mand vågnede op og tænkte hvad kan vi finde på af afgifter idag... nytårsaften til 99 steg benzinen 50 øre grundet en svend-afgift :twisted: og er der andre end mig der har undret sig over hvordan det kan være at sodavand er SÅ meget dyrere end øl? ja der er lidt mere i flasken, men så vidt jeg husker så tager det nogen tid at fremstille øl hvor sodavand bare smag og derudaf... ja sukkerafgift! :twisted: igen en svend-afgift! latterlige klovn... gentager godt han er blevet pillet fra en regeringspost!!! :D

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østfyn/Nyborg
Jakob Hansen skrev:
Men jeg synes da at det er lidt skægt at det ikke er andet end hvad, en måneds tid siden, at du lavede skæg med at du havde se at benzinen i Nyborg kostede over 9.00 kr... - det kan være farligt at lave skæg :!:

Når jeg laver en aprilsnar regner jeg ikk med den blir realiseret, men jeg er osse færdig med lave spøg for fremtiden. Det er lige som den gang for mange år da siden jeg cyklede i skole og fulgtes med den gamle der sku på arb. Der var en frygtelig medvind. Og så sagde jeg til den gamle: " Hold kæft hvor det blæser. Gid vinden vender når jeg ska hjem :) " Og det gjorde den s´gu. :(

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Og jeg har lige været i Tyskland, bl.a. for at hente kulbrinter til Transitten... :lol: .
For 1500,- kroner fik jeg 385 liter... :lol: :lol: :lol: :lol:

Men prøv at gå på www.ofr.dk, der kan man se hvad man betaler for.... :? :?

Og sørme ja, prisen på 95 blyfri er på 9,02 kroner.
Selv om kostprisen leveret i din egen tank i bilen kun er...: 3,15 kroner.

Svend har godt nok ikke levet forgæves

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Att. Transit far

Er der slet ingen forskel at mærke på Tysk Fyrings olie og Dansk OK diesel ?

Effekt ?
Røg ?
Slidtage ?

Sker der slet igen ting ved at smide det i min golf II diesel ? andet end at jeg sparer en formue ?

Brian

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hvilken himmelflugt???
Den kostede det samme for 14-15 år siden, og der var plads på vejene.
Så egent glæder jeg mig til at folk finder ud af at det er for dyrt at have bil, så der igen bliver plads på vejene.
Det vil jeg forhåbentlig kunne takke miljø Svend for i den nærmeste fremtid.
( Niks ikke om jeg fik en million ville jeg gøre det!!!!!)

MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
14-15 år siden ? Det må være i 1990-1989..... Hvis man kigger på http://www.oil-forum.dk finder jeg ikke priser over 6,54 for de år... på blyfri 95 ?

;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time